frk Nilsen Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Jeg gikk en time på ski i lysløypa i går! Allerede etter 2 minutter var jeg svett og jævlig. Men kom meg i gjennom 1 time Var sikker på at jeg skulle være så støl at jeg ikke kom meg ut av senga i dag, men jeg er jo ikke støl en gang! I følge dagbladet har jeg forbrent bøttevis med kalorier, og dagbladet har jo alltid rett, ikke sant Hadde egentlig ventet å våkne opp til sylfidekropp etter den kraftanstrengelsen, men det ser ut til at det kreves mer enn en skitur....
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Det er bare skia som prøver å lure deg utpå igjen, derfor du ikke er støl i dag. Bare vent til økt 2 er ferdig Jeg lar meg ikke lure av skia, ha ha
frk Nilsen Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2013 Får se om jeg lar meg lure av dem i kveld og
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Ikke glem å belønne deg selv med appelsin (og en liten kvikk lunsj) etterpå, det er vel fortjent
Gjest sug lut Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Det at ikke man umiddelbart blir sylfide er inmari kjipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå