Gå til innhold

Feire 40 årsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere av venninnene mine har erklært at jeg MÅ ha fest for å feire 40 årsdagen min til våren. Jeg har innmari lyst til det men økonomien sier egentlig nei.

En annen problemstilling er at skal jeg ha fest så blir jo alle mine venner invitert, da er det ingen igjen til å passe bikkja eller barnet.

Feiret heller ikke mannens 40 årsdag for noen år tilbake pga økonomien som var helt på bånn akkurat da.

Ville dere feiret eller ville dere droppet det og bare tatt den vanlige feiringen med familien?

Anonym poster: 1ab362a74832c42dc84f665a5bbb1d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er din dag og du som bestemmer, om du ikke ønsker og feire dagen så gjør du ikke det.

Om du vil fortelle venner grunnen er opp til deg, men ikke noe de har noe med.

Jeg hadde nok ikke trommet sammen noen storfest om økonomien var skranten, finnes andre og viktigere ting og bruke pengene på :)

Skrevet

Si det som det er til venninnene dine - jeg har ikke råd. MEN jeg ønsker meg en kveld sammen med dere! Så blir det opp til dem om de vil gjøre noe.

Anonym poster: 19ba127060e6edab1a722dee46462d15

Skrevet

du MÅ jo ikke feire den ved å leige lokaler, kjøpe inn catering-mat, og drikke, innbydelser, bordkort musujj, og dekorasjoner........

Kan du ikke invitere de nærmeste på middag og andre på kaffe og hjemmelaget kake da?

Anonym poster: 38a2657999b4719eef4aab3a7976b3b6

Skrevet

Om du inviterer venner på fest kan vel familien passe barna?

Jeg blir bare 39 i år og gruer meg allerede til forventningene om fest neste år. Jeg er den siste til å fylle 40 (mannen min er 4 år eldre enn meg og de fleste i omgangskretsen vår har allerede fylt) og alle de andre har hatt store fester, tre retters middag osv.

Jeg er overhodet ikke noen partyløve, ikke drikker jeg alkohol og ikke er jeg noe glad i å være oppe om natten.

Skal jeg feire bursdagen min blir det med å spise middag ute sammen med mannen kanskje. Noe fest blir det ikke, det får folk bare akseptere..

Anonym poster: e4710df8adec00d5877f2695c07ecce4

Skrevet

Din dag, du bestemmer!

Du og mannen din kan jo ta en forsinket felles feiring når økonomien er blitt bedre, om dere vil ha en fest.

Ta en grillfest til sommeren der du stiller med velkomstdrink og grilltilbehør, så får gjestene ta med grillmaten og drikke utover det.

Skrevet

Har bare familien til mannen min her. Foreldrene hans har aldri barnebarn på overnatting :-(. Svigermor kan godt passe noen timer men da må det være hjemme hos oss. Det ville blitt ramaskrik om svigerinnen min ikke ble invitert i 40 årslaget.

Venninnene mine som er fyllt 40 år har feiret med realt fester med bartender og full fres. Det er forventet skikkelig fyllefest tenker jeg.

Nei, tror jeg dropper det der. For komplisert. Ikke alle venninnene mine tåler hverandre heller så det er nok best å la det være.

Anonym poster: 1ab362a74832c42dc84f665a5bbb1d2d

Skrevet

Du trenger da ikke gjøre det på samme måte som "alle andre". Inviter både file og venner på grilling og kaker, med barn, for eksempel. Det blir ikke så dyrt og kan være veldig koselig.

Hvis du vil gjøre det enda billigere inviterer du bare venninnene dine med på en "sprø" aktivitet som feiring. Jeg har en venninne som feiret 40 årsdagen med å gå "Marka24" sammen med venninnene og en annen som løp sentrumsløpet sammen med venninnene sine. Man trenger ikke ha fyllefest for å feire.

Anonym poster: 627551615770576abab03ff1907b014b

Skrevet

Kan dere ikke gå ut og spise og drikke da, så kan folk betale selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...