Gå til innhold

Nattmat - hva spiser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+2 og sulten HELE tiden. Opp og spiser snop eller middagsrester hver natt. I natt blir det røkt kjøttpølse med ketchup. Enn dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi spiser dere nattmat også, det har ikke jeg hatt lyst på i hele tatt i svangerskapet og er 3 dager på overtid nå :)

Skrevet

Hehe.. Morsomt :) Har ikke følt trangen til det enda, men hvem vet? :)

Skrevet

Vel, så langt er det vist bare meg.. ;-)

Skrevet

Er ofte våken om natta og samboer sørger alltid for at jeg har noe når han sovner. Stort sett er det eplebiter eller appelsinbåter. I natt blir det tomatsuppe:)

Skrevet

Jeg er også sulten HELE tiden! Er 12 uker på vei og må spise for å ta brodden av den verste kvalmen. I natt ble det en yoghurt, appelsinjuice og litt smågodt ;)

Skrevet

Har heldigvis ikke denne trangen på natt, en på dagtid...... Huff og huff... Føler meg aldri mett.. Er alltid fysen på et eller annet.. :-/ er 26+4, og har alt agt på meg over 10 kg.. Skal egentlig ikke fokusere på vekt i et svangerskap, men sist gang la jeg på meg innmari mye, og håper å slippe å bli like mye "hvalross" denne gangen..

Er veldig sulten på kveldene.. Så spiser mye oppskjært appelsin, druer, etc.. Må prøve å holde meg til sunne varianter av snop...

Skrevet

knekkebrød med ost, banan eller lignende hvis jeg skulle bli skrubbsulten om natten.

Skrevet

Spiser ikke på natten :)

Skrevet

Har heldigvis ikke denne trangen på natt, en på dagtid...... Huff og huff... Føler meg aldri mett.. Er alltid fysen på et eller annet.. :-/ er 26+4, og har alt agt på meg over 10 kg.. Skal egentlig ikke fokusere på vekt i et svangerskap, men sist gang la jeg på meg innmari mye, og håper å slippe å bli like mye "hvalross" denne gangen..

Er veldig sulten på kveldene.. Så spiser mye oppskjært appelsin, druer, etc.. Må prøve å holde meg til sunne varianter av snop...

Kjenner meg igjen.. Prøvde å ikke spise så mye her heller, men er nå i uke 36 og har gått opp 21 kg.. Var like stor sist- tungt og føler meg ufresh- men så renner det av på noen uker etter fødsel så vi får bare holde ut;)

Skrevet

Kjenner meg igjen.. Prøvde å ikke spise så mye her heller, men er nå i uke 36 og har gått opp 21 kg.. Var like stor sist- tungt og føler meg ufresh- men så renner det av på noen uker etter fødsel så vi får bare holde ut;)

Så heldig er ikke jeg da.. Tok to år å komme tilbake til normalen etter sist fødsel... Enda jeg fullammet i 6 måneder og fortsatte å amme til jenta var godt over året.. Og var ute å gikk stort sett hver dag. Men men.. Det kommer heldigvis verdens beste kompensasjon ut etter 9 måneder med overivrig apetitt. Så det er absolutt verdt det, enten jeg legger på meg 15 eller 25 kg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...