Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Fytti h......, ser direkte helsefarlig ut å ha det sånn med baby i huset! Skal babyen menge seg med bikkja så fort den kan krabbe å ta for seg av matrester på kjøkkengulvet? Æsj så ufyselig de har det. Vet meningen er vise "dagliglivet" og at alt ikke bare er fryd og velstand, men å ha det så høvelig håper jeg ikke er mange forunt. Sjekk kjøkkenbenken, blæææ. Anonym poster: 2296d752ef4d95a039dd9e281d88258c
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Høvelig skal være jævelig..Hi Anonym poster: 2296d752ef4d95a039dd9e281d88258c
SnekkerPelle Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Og jeg med flere har tydeligvis et helsefarlig hjem. Yikes! Du er gærn
Nitpicker'n Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Du er rar. Det er helt normalt å ha det slik i huset i en normal hverdag.
Mikkemafian Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Du skulle ha sett huset mitt i dag, du... Og det var helt nyvasket på søndag!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Eeh nei, det er ikke normalt! Jeg kjenner ingen som har det så jævelig. INGEN. Anonym poster: 2296d752ef4d95a039dd9e281d88258c
SnekkerPelle Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Kanskje fordi de strever seg ihjel for å ta imot besøk?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Mitt var nyvælgt på fredag men det er ikke i nærheten av dette. Vi har tre barn og katt og det er ikke noe problem å holde litt orden... Anonym poster: 2296d752ef4d95a039dd9e281d88258c
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #10 Skrevet 5. februar 2013 Skulle stå nyvasket... Anonym poster: 2296d752ef4d95a039dd9e281d88258c
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Det er vel ganske normalt å rydde og tørke benken når man har spist...? Eller er det bare noe vi gjør... Anonym poster: 2296d752ef4d95a039dd9e281d88258c
SnekkerPelle Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Godt vi er ulike. Jeg har andre ting å gjøre enn å skrubbe gulv hver fredag
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #13 Skrevet 5. februar 2013 Sett fra deg støvsugeren ett øyeblikk og konsentrer deg om rettskrivinga istedenfor... Anonym poster: 1e37403973ccbc246bb360a16c12624e
Nikamo Skrevet 5. februar 2013 #15 Skrevet 5. februar 2013 Synes kanskje ikke det er helsefarlig der Men ser at mange hyller denne bloggen på FB; mange som synes det er deilig å se at ikke alle andre har hjem som ser ut som interiørmagasiner. Og det kan jeg forstå - ikke akkurat strøkent til enhver tid her heller Men jeg synes det er en forskjell på rotete og møkkete. Bloggeren slår liksom et slag for det vanlige rotete daglighjemmet, men det trenger ikke innebære matrester, seige flekker og støvteppe på kjøkkengulvet...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #16 Skrevet 5. februar 2013 Kanskje fordi de strever seg ihjel for å ta imot besøk? Tror ikke det, kun snakk om å rydde opp etter seg f eks når man har spist og kanskje støvsuge kj et par ganger i uka ved behov. Trenger ikke være noen streber for det akkurat.. Anonym poster: 2296d752ef4d95a039dd9e281d88258c
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #17 Skrevet 5. februar 2013 Synes kanskje ikke det er helsefarlig der Men ser at mange hyller denne bloggen på FB; mange som synes det er deilig å se at ikke alle andre har hjem som ser ut som interiørmagasiner. Og det kan jeg forstå - ikke akkurat strøkent til enhver tid her heller Men jeg synes det er en forskjell på rotete og møkkete. Bloggeren slår liksom et slag for det vanlige rotete daglighjemmet, men det trenger ikke innebære matrester, seige flekker ostøvteppe på kjøkkengulvet... Sånn ser det ut hos oss, før vi tørker av bord og benker etter måltidet.. Noen ganger lar vi det til og med være til dagen etter.. oooo Anonym poster: be1fec889e5a100a1d5a74a358ee12ad
Nitpicker'n Skrevet 5. februar 2013 #18 Skrevet 5. februar 2013 Det er vel ganske normalt å rydde og tørke benken når man har spist...? Eller er det bare noe vi gjør... Anonym poster: 2296d752ef4d95a039dd9e281d88258c SIkkert helt naturlig å tørke av, og det gjør vedkommende som lager bloggen også, ellers ville det sett mye verre ut. Men hun har altså valgt å ta et bilde mens det ikke er tørket av, for å vise at dette er slik benken ser ut før gjester kommer, før den er tørket...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #19 Skrevet 5. februar 2013 Jeg reagerte også på at det var forferdelig rotete og møkkete der! Altså, jeg er heller ingen perfeksjonist, men her i huset rydder vi faktisk opp etter oss. Det skal ikke så mye til, bl.a rydder jeg alltid opp under og etter jeg lager mat. Det er nok litt skittent i kriker og kroker her, men matrester på gulvet? Nei, slår et slag for en mellomting jeg Anonym poster: 6abd26faa930f336b28bbcfbdbd3742b
Nikamo Skrevet 5. februar 2013 #20 Skrevet 5. februar 2013 Synes kanskje ikke det er helsefarlig der Men ser at mange hyller denne bloggen på FB; mange som synes det er deilig å se at ikke alle andre har hjem som ser ut som interiørmagasiner. Og det kan jeg forstå - ikke akkurat strøkent til enhver tid her heller Men jeg synes det er en forskjell på rotete og møkkete. Bloggeren slår liksom et slag for det vanlige rotete daglighjemmet, men det trenger ikke innebære matrester, seige flekker ostøvteppe på kjøkkengulvet... Sånn ser det ut hos oss, før vi tørker av bord og benker etter måltidet.. Noen ganger lar vi det til og med være til dagen etter.. oooo Anonym poster: be1fec889e5a100a1d5a74a358ee12ad Nemlig, FØR dere tørker av - men som regel så tørker dere etter dere? Sånn hun har skrevet bloggen får jeg inntrykk av at dette er sånn det vanligvis ser ut hos dem, ikke bare den dagen de ikke gadd å tørke av benken eller sope gulvet med en gang.
Nitpicker'n Skrevet 5. februar 2013 #21 Skrevet 5. februar 2013 Ta et bilde av gulvet etter at du har gitt ungen i vippestolen en brødskive å gnage på med de nye tenna sine, og vips, så har du et fint hverdagsbilde av gulvet ditt du også! Ikke verre enn det. Og ikke mer uhygenisk heller.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #22 Skrevet 5. februar 2013 Synes kanskje ikke det er helsefarlig der Men ser at mange hyller denne bloggen på FB; mange som synes det er deilig å se at ikke alle andre har hjem som ser ut som interiørmagasiner. Og det kan jeg forstå - ikke akkurat strøkent til enhver tid her heller Men jeg synes det er en forskjell på rotete og møkkete. Bloggeren slår liksom et slag for det vanlige rotete daglighjemmet, men det trenger ikke innebære matrester, seige flekker ostøvteppe på kjøkkengulvet... Sånn ser det ut hos oss, før vi tørker av bord og benker etter måltidet.. Noen ganger lar vi det til og med være til dagen etter.. oooo Anonym poster: be1fec889e5a100a1d5a74a358ee12ad Nemlig, FØR dere tørker av - men som regel så tørker dere etter dere? Sånn hun har skrevet bloggen får jeg inntrykk av at dette er sånn det vanligvis ser ut hos dem, ikke bare den dagen de ikke gadd å tørke av benken eller sope gulvet med en gang. Jeg leser bloggen sånn at hun ikke er redd for å la folk komme inn selv om de har det sånn en dag:) Anonym poster: be1fec889e5a100a1d5a74a358ee12ad
SnekkerPelle Skrevet 5. februar 2013 #23 Skrevet 5. februar 2013 My God,alt kjerringer skal henge seg opp i. Nei,jeg synes ikke hjemmet er skittent. Nei,jeg tørker ikke alltid benken etter meg. Gjett hva! Jeg støvsuger hver dag,men det ser like jævlig ut etter et par timer.
Nikamo Skrevet 5. februar 2013 #24 Skrevet 5. februar 2013 Synes kanskje ikke det er helsefarlig der Men ser at mange hyller denne bloggen på FB; mange som synes det er deilig å se at ikke alle andre har hjem som ser ut som interiørmagasiner. Og det kan jeg forstå - ikke akkurat strøkent til enhver tid her heller Men jeg synes det er en forskjell på rotete og møkkete. Bloggeren slår liksom et slag for det vanlige rotete daglighjemmet, men det trenger ikke innebære matrester, seige flekker ostøvteppe på kjøkkengulvet... Sånn ser det ut hos oss, før vi tørker av bord og benker etter måltidet.. Noen ganger lar vi det til og med være til dagen etter.. oooo Anonym poster: be1fec889e5a100a1d5a74a358ee12ad Nemlig, FØR dere tørker av - men som regel så tørker dere etter dere? Sånn hun har skrevet bloggen får jeg inntrykk av at dette er sånn det vanligvis ser ut hos dem, ikke bare den dagen de ikke gadd å tørke av benken eller sope gulvet med en gang. Jeg leser bloggen sånn at hun ikke er redd for å la folk komme inn selv om de har det sånn en dag:) Anonym poster: be1fec889e5a100a1d5a74a358ee12ad Da er det kanskje jeg som har misforstått; jeg leste det som at dette er sånn det stort sett ser ut der. Og selv om jeg definitivt ikke har støv på hjernen eller ryddemani, så hadde jeg ikke vært direkte stolt hvis hjemmet mitt så sånn ut jevnt over... Men jeg skulle ønske jeg hadde mer av evnen til å gi litt faen når det kommer besøk, så akkurat der synes jeg hun er tøff!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #25 Skrevet 5. februar 2013 Synes kanskje ikke det er helsefarlig der Men ser at mange hyller denne bloggen på FB; mange som synes det er deilig å se at ikke alle andre har hjem som ser ut som interiørmagasiner. Og det kan jeg forstå - ikke akkurat strøkent til enhver tid her heller Men jeg synes det er en forskjell på rotete og møkkete. Bloggeren slår liksom et slag for det vanlige rotete daglighjemmet, men det trenger ikke innebære matrester, seige flekker ostøvteppe på kjøkkengulvet... Sånn ser det ut hos oss, før vi tørker av bord og benker etter måltidet.. Noen ganger lar vi det til og med være til dagen etter.. oooo Anonym poster: be1fec889e5a100a1d5a74a358ee12ad Nemlig, FØR dere tørker av - men som regel så tørker dere etter dere? Sånn hun har skrevet bloggen får jeg inntrykk av at dette er sånn det vanligvis ser ut hos dem, ikke bare den dagen de ikke gadd å tørke av benken eller sope gulvet med en gang. Jeg leser bloggen sånn at hun ikke er redd for å la folk komme inn selv om de har det sånn en dag:) Anonym poster: be1fec889e5a100a1d5a74a358ee12ad Da er det kanskje jeg som har misforstått; jeg leste det som at dette er sånn det stort sett ser ut der. Og selv om jeg definitivt ikke har støv på hjernen eller ryddemani, så hadde jeg ikke vært direkte stolt hvis hjemmet mitt så sånn ut jevnt over... Men jeg skulle ønske jeg hadde mer av evnen til å gi litt faen når det kommer besøk, så akkurat der synes jeg hun er tøff! Jeg gir litt F, faktisk:) Svigermor kom innom en dag når huset sto på hodet, inviterte henne inn på en kopp te, og en prat, uten å føle behov for å rydde.. Men har aldri skitne klær liggende og slenge, da.. Det ermest papirer og leker og sånn.. Anonym poster: be1fec889e5a100a1d5a74a358ee12ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå