Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Jeg skal på gynekologisk undersøkelse. Skal jeg være nybarbert eller ikke? Anonym poster: 80c8a48bbd7d782e268be3dbf8ffcf39
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 That is the question... Anonym poster: 589ede69c1b5693b60c4edd695d38e1a
Februargullet2013 Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 de bryr seg fint lite om hva du er har vert både hårløs og mye hår der.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Jeg trives best som nybarbert. Anonym poster: 513acea932c6c1f256f5c59e0e25e058
Elsker livet Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Gjør som du pleier. Jeg hadde følt meg mindre overfladisk om jeg kom med full bush. Men dessverre må jeg gjøre det flere ganger i uka uansett hvilke ærend jeg har, for komfortens skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå