Gå til innhold

Barbere eller ikke barbere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på gynekologisk undersøkelse. Skal jeg være nybarbert eller ikke?

 

Anonym poster: 80c8a48bbd7d782e268be3dbf8ffcf39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

That is the question...:)

 

Anonym poster: 589ede69c1b5693b60c4edd695d38e1a

Skrevet

de bryr seg fint lite om hva du er :) har vert både hårløs og mye hår der.

Skrevet

Jeg trives best som nybarbert.

 

Anonym poster: 513acea932c6c1f256f5c59e0e25e058

Skrevet

Gjør som du pleier. Jeg hadde følt meg mindre overfladisk om jeg kom med full bush. Men dessverre må jeg gjøre det flere ganger i uka uansett hvilke ærend jeg har, for komfortens skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...