2005&2010 Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Hei, vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men trenger å skrive med noen og høre andres meninger.For 3 uker idag, så kom mannen min hjem på morgenkvisten og fortalte han hadde blitt med vår eks kollega hjem og hadde sex med henne.Dette var i forbindelse med en fest, jeg og var der, men dro hjem tidligere pga barna våre ikke ville sove, og barnevakten ville hjem.Jeg er jo så nysgjerrig, så jeg har da fått alle detaljer. Han sykmeldte seg i 2 uker for å være sammen med meg og barna, og vet han angrer og skjønner ikke hva som skjedde. Samme har hun skrevet til meg (litt sånn at fylla har skylda opplegg).Vi har vært hos familieterapeut en gang, og har time igjen til uka. For vi begge elsker jo hverandre, vært sammen i 10år og har to jenter på 3 og 7år.Men nå så har jeg blitt sååå sjalu, sjekker mobilen, facebooken og mail. Livredd for at han skal gjøre det igjen.Forholdet vårt var bra, kranglet sjelden og bra sex, men har ikke vært kjærester siden første jenta vår ble født, pga mangel på barnevakt og diverse.Har noen vært borte i det før?? Klarte dere det?
2005&2010 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2013 Sorry for at det ikke ble avsnitt, kopierte det inn.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Hei. Det er fullt mulig å bygge opp tilliten igjen men det tar tid!!!! Det som har hjulpet oss er å se fremover.. Ikke rive opp i det hele tiden.. Det glemmes aldri, men du må finne ut om dette er noe du kan tilgi.. Lykke til uansett hva du velger.. Utroskap er det verste som kan skje i ett forhold men enkelte kommer seg gjennom det..
Plutselig_gravid Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Jeg kom gjennom det med eksen. Eller vi kom gjennom det. Det tok ca 2 år før tilliten min til han kom tilbake. De første mnd var jævlige og jeg drev med selvpining i form av dealjuspørring. Men det var nødvendig for meg å vite alt. Som sagt, etter 2 år ble alt som før, kanskje til og med enda bedre Nå ble det slutt mellom oss etter noen år likevel, men det var av helt andre grunner og vi skiltes mer eller mindre som venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå