Gå til innhold

Jeg er så ekkel jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker menskopp som jeg koker i en kjele på kjøkkenet etter bruk, tøybind og truseinnlegg av tøy som jeg vasker i vaskemaskinen min, og jammen bruker ikke minsten tøybleier også.

Fy søren, vi er sååå ekle og urenslige her i huset altså! Det går bare ikke an!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he det koker hos Annie i kveld, ser jeg:-)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg driter i hva andre gjør med alt som kommer ut av kroppen, for å være ærlig. Men jeg vil ikke koke annet enn mat.

Gjest pupp and go
Skrevet

De fleste bruker sikkert en egen kjele til sånt:-)

Kan virkelig ikke forstå denne interessen for hva andre gjør på badet? Ikke tett doen , ikke gå fra noe tilgriset, og vask hender etterpå. Ellers be my guest

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Det er fint at vi deler, men dette ble for mye deling for min del

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg driter i hva andre gjør med alt som kommer ut av kroppen, for å være ærlig. Men jeg vil ikke koke annet enn mat.

Må si meg enig her altså. Ikke alt som hører hjemme på kjøkkenet.... ^_^

Skrevet

Beklager, men jeg tenker også at koking av ting som rommer kroppslige sekreter er ganske så ekkelt. Det blir jo rent av koking, jeg skjønner det. Synes allikevel det er ekkelt.

Dessuten tenker jeg at du selv var alt annet enn diplomatisk i tråden om barnemat, så da er det kanskje greit å tåle mangel på diplomati tilbake?

Fint med heite diskusjoner og klare meldinger, men det går jo begge veier.

Gjest Anybody
Skrevet

Dog kokes ikke blodbind, men mye annen faenskap får prøve seg...

Skrevet

Nå koker ikke jeg min, men... Men alvorlig talt tror jeg mange av dere har verre og mer bakteriebefengte ting på kjøkkenbenken enn koppen HI har i gryta... Og jeg kan altså ikke forstå hvorfor det er så ekkelt, heller? Mensen er ekkelt i seg pga styret, hormonene og all den andre driten, men blodet i seg er jo bare blod? Og moro er det ikke,misforstå meg rett, men det er da ikke noe å bli så jævlig pysete og prippen for?

Skrevet

Så jævla pysete og prippen? Kjenner meg ikke igjen! Svarte ikke i noen av anonymtrådene i går, for jeg synes ikke hva andre gjør med mensblodet sitt er relevant. Det er ikke alt privat som trenger å deles synes jeg, men tror ikke jeg er prippen av den grunn. Men hvem synes vel det om seg selv? Kanskje tar jeg helt feil?

Skrevet

Det var altså ikke meningen å tråkke deg på tærne, og det var da heller ikke meningen at du skulle ta det personlig. Jeg svarte heller ikke i noen av gårsdagens tråder. Men vet du, jeg lar meg faktisk forbause over at jenter kan ha et anstrengt forhold til å skulle snakke om/ høre om/ diskutere mensen i forhold til alt annet intimt som diskuteres over en lav terskel her inne. Jeg liker ikke alle tråder jeg heller, nevner i fleng alle forskjellige ' ta meg i ræva'-trådene, for eksempel. Så går jeg ikke inn og leser dem, da. Og jeg vet jeg er prippen ift en del ting, og det er helt ok.

Skrevet

Neida, jeg tok det ikke personlig. Ikke i den forstand at jeg trodde det var kun meg du snakket om, men jeg synes altså at detaljert kunnskap om fremmedes håndtering av kroppsvæsker er ekkelt. Det er kanskje prippent.

Jeg synes det er like grenseoverskridende med detaljerte beskrivelser av intimhygiene og tips til hvordan det kan være deilig å ha analsex. Noen tema gjør seg best sammen med noen få synes jeg.

Skrevet

Jeg bare må spørre, kjelen du koker mensenkoppen din i, bruker du samme kjele til å lage mat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...