Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri/chips/lignende ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan gå mange uker mellom hver gang jeg spiser såntno. Kanskje jeg har en sjokolade som jeg får med kaffe'n på kafé, men kjøper omtrent aldri slike ting selv. Ikke bare fordi jeg ikke gidder å bruke penger på det, men også fordi jeg ikke er vant til å spise det, og derfor ikke heller tenker over å kjøpe det når jeg er på butikken. Får jeg det servert hos andre, så spiser jeg svært sjeldent annet enn evt et lite kakestykke eller en kjeks.

Venninnene mine er forøvrig helt annerledes. Enkelte av dem spiser godteri daglig, virker det som. Minst flere ganger i uken.

Er dette virkelig normalt, eller har jeg veldig usunne venner?? :P

Anonym poster: f440b6fc7a3fed0e48bbec01763cc18a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå når jeg er gravid og har skikkelig godtesug så blir det fort 4-5 ganger i uka, ja vet at dette ikke er bra, men har ikke viljestyrken til å unngå det. Ellers så er det vel i fredag og lørdag :)

Skrevet

Aldri. Dvs spiser kake i selskap eller til morsdag o.l. men smaker ikke sjokolade eller chips. Drikker ikke brus heller, men noen ganger juice.

Anonym poster: fdbe598b8f19b38c2efcfc5b4ed75221

Skrevet (endret)

Ett par ganger i mnd. offisielt, så smugspiser jeg ett par ganger i mnd. utenom det. Jeg er veldig glad i sjokolade, så hadde jeg hatt noen som lokket meg til å spise det hver dag hadde jeg muligens gjort det.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Fredag og lørdag + av og til søndag. Ganske mye også.

Skrevet

Må også være ærlig..:( spise hver dag - virkelig avhengig! Men drikker aldri brus da..

Er tynn som en pinne (på utsiden). Skulle nesten ønske jeg la på meg, så kanskje jeg fikk viljestyrke til å slutte..

Anonym poster: 3e467c46d6edada44cf2a743161f2f38

Skrevet

Vi spiser en bit 86% sjokolade hver dag etter middag. fordi det er godt og faktisk sunt!(det går for å være 1 av 5 om dagen!)

Ellers så spiser jeg ikke mye usunt, iallefall ikke nå når jeg er gravid, har ikke lyst på noe godteri og potetgull blir jeg bare kvalm av.

Kanskje er det vi som er litt i overkant sunne?

men for å presisere, jeg synes ikke at godterier er noe som hører uka til...

Anonym poster: 8f18c37e8b283effbd0a6eea883fe781

Skrevet

Normalt så spiser jeg det i helgene.

Nå som jeg er gravid synder jeg ofte. For å si det slik så har jeg fler fy- dager enn dager hvor jeg holder meg unna..... Huff skammer meg!!!

Skrevet

Tidligere spiste jeg slikt hver dag... Nå har jeg lagt om livet litt og spiser ikke sjokolade og spiser kun litt potetgull i helgene. Sluttet å snuse for ca 3 mnd siden, kuttet godteri, sjokolade og kaker/is 1. januar, spiser mer grønnsaker og litt grovere brød:-)

Spiser også 3-4 mindre måltider en den store ene som jeg spiste før.

Min største last nå er den j***a pepsien.. Skal kutte den ut etterhvert, men har endret så mye på kort tid at akkurat nå må jeg vente litt:-p

Men det var spørsmålet ja.. Spiser lite godteri og sjokolade nå kontra før. Heldigvis!:-)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

For å være ærlig: Alt, alt for ofte...

Skrevet

Trodde jeg hadde lært deg det, Hercule. Altfor - i for høy grad, alt for - "alt for fotballen". ;)

Anonym poster: 7f595ffcea248a461b1d03c6fee218cf

Skrevet

Spiser litt hver dag. Helst sjokolade. Ikke bra, men jeg greier ikke å la være:(

Anonym poster: 016f1a62db2550f926e6609d83d85609

Skrevet

Nesten hver dag.... :( Er gravid og har en sinnssyk søthunger. Men prøver å ikke spise så store mengder.

Anonym poster: 99ea53a7a08d4c0f539fdf9bda87e91d

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Trodde jeg hadde lært deg det, Hercule. Altfor - i for høy grad, alt for - "alt for fotballen". ;)

Anonym poster: 7f595ffcea248a461b1d03c6fee218cf

Takk for påminnelsen! ;-)

Skrevet

Prøver holde meg til en gang i uken, men må nok innrømme at det ofte blir to, tre ganger....:-/

Skrevet

Hver eneste dag, og har 15 kg for mye på kroppen som bevis...

Anonym poster: 5628811c8a0cd5df2b09351621395daf

Skrevet

Litt hver dag....jaja, hvis jeg ikke spiser det bruker j eg så mye tid på å tenke på at jeg har lyst på at det er likegreit å ta en bit å bli ferdig med det:-)

Skrevet

Fredagskveld er det lov... også buker jeg under for synden innimellom når jeg står ved kassa i butikken.

Gjest overlord
Skrevet

Chips: kun som følge til vin dersom jeg en sjelden gang er på fest.

Sjokolade/smågodt: 1-2 ganger per uke.

Skrevet

Hver dag. Heldigvis synes det ikke utenpå, men lurer på hvordan de blodårene mine ser ut inni... :P

Gjest Siklerotte
Skrevet

I mine spiseperioder: omtrent hver dag.

Ellers: kan gå månedsvis mellom hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...