Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Er det bare meg som har vært så heldig og fått en bonusmor til mine to barn, som både er glamourmodell, stripper og fra Russland? Eksen min er en dott, og mener han har funnet kjærligheten i denne kvinnen, hun er i tillegg til dette super sjalu og misliker at jeg har kontakt med eksen min selv når det gjelder barna. Hvordan håndtere dette? Han er på jakt etter nytt hus med denne kvinnen og de skal flytte vekk fra "hjemstedet" til barna, (ca 5 mil unna) for hun vil ikke bo i huset hans, mao ikke veldig Intr i at han skal ha særlig samvær. Eksen min er snart 35 år og er super ego dust som kun tenker med kølla si.. Anonym poster: 736f24f5a49dbc79b79d9827eb870c2d
Februargullet2013 Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Faren som er problemet her synes jeg. men ho burde jo ikke bli sjalu heller,så lenge ho er klar over at det barn i bilde. Men exen din er jo en super dust virker det som
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Faren som er problemet her synes jeg. men ho burde jo ikke bli sjalu heller,så lenge ho er klar over at det barn i bilde. Men exen din er jo en super dust virker det som Ja, han er en superdust. Hun var såklart klar over barna, og det var helt greit i starten, nå er jeg både plagsom og kontrollerende fordi jeg ønsker å ha en dialog om barna. Jeg er gift på nytt og har gått videre med livet mitt, men jeg er tydeligvis en trussel for henne likevel. I tillegg er jeg opprørt over yrket hennes, kan ikke forstå hvordan det kan være noe særlig å dra inn som et forbilde for barna våres. Æsj dette er bare en brøkdel av historien, men kjenner jeg har problemer med å håndtere denne drittsituasjonen han har laget for oss alle. Anonym poster: 2b7d5826cc07b2ced195fd7b724f44d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå