Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Jeg liker ikke det navnet i hele tatt,synes det er så sukkersøtt, og vil helst ha et navn jeg liker også, jeg vil helst ha martin,hvordan skal vi bli enige? tar i mot andre forslag også Anonym poster: 90ae5512469d362184b1bfb98d3545f7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Bruk begge. Martin Sebastian. Synes forsåvidt Sebastian er kjempe fint. Anonym poster: cb5a0db08e94429a4eae4e6ac73c1667
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Hva med Bastian? Anonym poster: e06573102ba4971e705d5861c7948b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå