Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Jeg er liten og formløs. Har kroppen og ansiktet til et barn. Er så lei av å aldri bli tatt seriøst, at gamle damer kommer bort til meg og dulleprater og spør om jeg er trillepike eller storesøster, og skryter av meg som er så flink til å ta på meg så stort ansvar. Jeg bruker bare maskara av sminke, prøver så godt jeg kan å kle meg voksent, men det er et evig herk å finne klær når jeg er så lav og formløs. Lurer på om silikon kanskje vil hjelpe? Da vil jeg jo få litt kvinnelige former, og det blir enklere å finne klær. Sliter veldig med dårlig selvtillit på grunn av utseendet mitt og da hjelper det ikke at alle tror jeg er ett barn. Anonym poster: 3b10c29299858ed108c64d5a715f9e2b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 er ikke spesielt pent i alle fall. liten og svære pupper. Anonym poster: fe55bc1ca0ff152c37c5e37a997e7a92
BubbleBee Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Kan jo absolutt hjelpe å få litt mer fasong med hjelp av silikon. Bare du velger små innlegg slik at resultatet blir naturlig og ikke som hun over skriver; "liten med svære pupper".
kvinne38 Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Jeg så Trinny og Susanna fikset opp en kvinne på 28 som var lita og så ut som ei jentungen. Hun blir helt smassing hot! Regner mrd episoden ligger på tvnorge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå