Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har nettopp begynt på skole, og har havnet i en liten "gjeng".. Jeg er den eneste av oss som har barn, og kan derfor ikke være med på alle kosekveldene og festene.. Jeg har vært med på mye, men blir ikke sånn jevnt over.. Jeg må være veldig paranoid, jeg tenker hele tiden at jeg må jobbe for å ikke falle ut av gjengen, at de egentlig ikke liker meg, men henger med meg fordiom osv.. Jeg kan sitte med en liten angst om at de er sinte på meg eller noke.. Selvom jeg innerst inne vet at dette er feil.. Hvordan kan jeg få bukt med denne paranoiaen? Anonym poster: 46766359d5e0f2d5fa4fcf3b1f1fcaba
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Nei, dette trenger du ikke psykolog til Du er heller ikke paranoid, for da hadde du ikke sagt at du vet at tankene dine er feil. Du har et litt angstpreget tankemønster, men dersom det ikke forstyrrer din funksjon på en alvorlig måte, så trenger du ikke psykolog. Anonym poster: 32a59573863a8ec72e6c8d5f2cf3a77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå