Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Hva pynter jeg med? Skjønner at jeg må ha en duk, servietter og lys. Men der stopper det opp :/ Noen som har tips? Er det best å kjøpe "babykonfetti" og strø dette på bodet, eller pynte med blomster? Kubbelys eller smale lange? Telys? Silkebånd? Anonym poster: e112cb8a25f3824f5a19b0f569419c56
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Søk på google. Så går du på linken bilder. Der får du mange gode tips Anonym poster: 6e3ece0fa05f109eda25a87aaa6b6244
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Søk på google. Så går du på linken bilder. Der får du mange gode tips Anonym poster: 6e3ece0fa05f109eda25a87aaa6b6244 Det har jeg allerede gjort. Synes ikke bildene var spesielt inspirerende. Anonym poster: e112cb8a25f3824f5a19b0f569419c56
Iiiiik Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Jeg stemmer for blomster - lave slik at man kan se over. Av samme grunn liker jeg ikke høye smale lys på bordet, synes man skal kunne snakke greit med dem på andre siden av bordet. Blomster og kubbelys i blått til gutt og lilla til jente har vi hatt på våre navnefester. Jeg liker ikke rosa. Til et av barna hadde vi bordkort, da var det et lite bilde av barnet på. De andre har hatt navnefester med færre gjester, da droppet vi bordkortene. Har hatt hvit duk og en smal duk med farge på oppå.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Jeg stemmer for blomster - lave slik at man kan se over. Av samme grunn liker jeg ikke høye smale lys på bordet, synes man skal kunne snakke greit med dem på andre siden av bordet. Blomster og kubbelys i blått til gutt og lilla til jente har vi hatt på våre navnefester. Jeg liker ikke rosa. Til et av barna hadde vi bordkort, da var det et lite bilde av barnet på. De andre har hatt navnefester med færre gjester, da droppet vi bordkortene. Har hatt hvit duk og en smal duk med farge på oppå. Lurt, det skal jeg huske kjedelig å sitte å stirre i en blomsterbukett ja hvit duk med løper oppå blir nok fint ja Er det finest med serviettene oppi glassene? På tallerkenen? Evt andre forslag? Anonym poster: e112cb8a25f3824f5a19b0f569419c56
Gjest Vicky Pollard Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Jeg hadde kjempefint dåpsbprd nå sist, med turkis, da jeg hadde gutt. Det er kjempeenkelt å lage små fine blomsterdekorasjoner. Jeg hadde lave dekorasjoner blå blomster i midten, kremfargede roser rundt, så brudeslør utenpå der og slike grønne blad ytterst. Var kjempeenkelt, hadde samme dekorasjon satt opp av blomsterdekoratør til fødselen, veldig enkelt turkise kubbelys i krystallstaker og så brettet jeg servietter i vannlilje (oppskrift på nettet). Hadde turkis silkebånd og festet på glassdråper (lign de du finner på lysekroner)som lysmansjetter. (fant ikke turkise lysmansjetter) Hadde små turkise tøyroser på bordet og en turkis løper og hvit duk. Penservise og dekketallerkener og sølvtøy. Du finner masse på nett, og ikke overdriv, det skal være plass til folk og kanskje mat også
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Jeg hadde kjempefint dåpsbprd nå sist, med turkis, da jeg hadde gutt. Det er kjempeenkelt å lage små fine blomsterdekorasjoner. Jeg hadde lave dekorasjoner blå blomster i midten, kremfargede roser rundt, så brudeslør utenpå der og slike grønne blad ytterst. Var kjempeenkelt, hadde samme dekorasjon satt opp av blomsterdekoratør til fødselen, veldig enkelt turkise kubbelys i krystallstaker og så brettet jeg servietter i vannlilje (oppskrift på nettet). Hadde turkis silkebånd og festet på glassdråper (lign de du finner på lysekroner)som lysmansjetter. (fant ikke turkise lysmansjetter) Hadde små turkise tøyroser på bordet og en turkis løper og hvit duk. Penservise og dekketallerkener og sølvtøy. Du finner masse på nett, og ikke overdriv, det skal være plass til folk og kanskje mat også Takk Ja har selv vært i dåp der jeg ikke hadde plass til å legge hånda på bordet engang, så den tabben gjør jeg ikke selv Anonym poster: e112cb8a25f3824f5a19b0f569419c56
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Går på fru mælas blogg, hun hadde dåp på søndag. Anonym poster: e41a14a884142fe566b4dabbff7bff31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå