Gå til innhold

Ufyselig gammel mann på bybanen idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En eldre mann (ca.60 år) begynte i dag å kjefte høylytt på en gravid dame for at hun ikke ga ham setet sitt. Hun såg sprekkferdig ut og har sikkert termin i disse dager. Hun såg veldig forfjamset ut og ga setet sitt til den frekke gamle mannen, som bare fnøys av henne!

Jeg blir mildt sagt sjokkert over hvor frekke noen mennesker er, spesielt eldre mennesker!

Anonym poster: a413a61c5a1dca9717c66e7673070536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i alle fall ikke reis meg og gitt setet fra meg da.

Anonym poster: dfe4832244b103a81d5f2f38a9f20db2

Skrevet

Har skjedd meg og... Men jeg reiste meg, fordi jeg ble så oppgitt.. Da var det en som så at jeg var gravid (liten mage) og gav meg et nytt sete, og kjeftet på mannen på mine vegne :P Han så bare stygt på magen min .

Skrevet (endret)

60 år ser ikke jeg på som en gammel mann. Kunne ikke falt meg inn å reise meg for en 60-åring med mindre han så skrall ut ellers. Jeg tenker 70-75 før jeg ville vurdert det. En 60-åring er da bare en "godt voksen mann".

Hvordan gikk det videre da, var det noen som satte på plass frekkasen eller stod alle rundt som saltstøtter og lot ham herje med den høygravide?

Endret av Hybelkanina
Skrevet

60 år ser ikke jeg på som en gammel mann. Kunne ikke falt meg inn å reise meg for en 60-åring med mindre han så skrall ut ellers. Jeg tenker 70-75 før jeg ville vurdert det. En 60-åring er da bare en "godt voksen mann".

Hvordan gikk det videre da, var det noen som satte på plass frekkasen eller stod alle rundt som saltstøtter og lot ham herje med den høygravide?

De fleste var ganske tause, skulle gjerne satt han på plass, men jeg turte rett og slett...

En annen person røyste seg for den gravide etterhvert.

Anonym poster: a413a61c5a1dca9717c66e7673070536

Skrevet

Ser ikke på 60 som gammelt jeg heller, men pleier uansett å tilby plassen min til den som står ved plassen min, bare for å ha gjort det. De fleste takker jo nei uansett.

men hadde en tydelig frisk og stødig mann på 60 KREVD plassen min, tror jeg jeg hadde blitt sittende kun på trass.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...