Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Og hvorfor passer\passer dere ikke sammen? Anonym poster: 62001655e24a84dbc2b4c8940a1e00ea
TPK Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Han er en "Lars Monsen"/handyman. Jeg er helt motsatt, og vi har veldig lite til felles! Men vi utfyller hverandre og passer fint sammen
Elsker livet Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Han er veldig kunnskapstørst, og sitter derfor på mye kunnskaper. Er perfeksjonist på mange områder, omsorgsfull, aktiv og liker å ha kontroll på det han driver med. Så har en blanding av en myndig og litt sossete fremtoning. Er en relativ stor mann og fysisk sterk. Han er veldig glad i å jobbe fysisk, og syns han får gjort det litt for lite i forhold til hva han ønsker. Han er i grunnen ganske balansert både når det gjelder praktiske egenskaper og kunnskaper. Jeg er mer impulsiv og leken. Merker på en måte at han er eldre enn meg, mens det i hovedsak er personligheten våre som er slik. Skyldes nok egentlig ikke alderen. Jeg er også perfeksjonist, men på mine områder, men langt fra så nøye på ting som min mann, og kan nok tillate meg mer som å bruke for mye penger, ta ting på sparket o.l. Jeg er nok mer bedagelig anlagt enn han, og går ikke på veggen om jeg hadde blitt tvunget til å sitte foran tv en hel helg. Men hadde krepert om jeg ble stengt inne på et bibliotek med kun bøker som underholdning, for han hadde det vært rene ferieparadiset. Syns vi utfyller hverandre veldig godt. Er like, men samtidig ulike. Hadde begge vært som meg hadde det kanskje blitt litt rot i enkelte ting og ikke alltid helt gjennomtenkte handlinger. Hadde begge vært som han kunne det lett blitt for seriøst og kanskje litt ensformig.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Min mann er veldig familie-og hjemmekjær. Han er handy og veldig praktisk av seg. Veldig flink med ungene. Ikke boksmart overhodet. Ikke utdanning, og med liten interesse for kunnskap som kommer fra bøker. Han har en handyjobb;) Jeg er ganske ovent. Jeg er familie- og hjemmekjær jeg også. Men jeg har 10 tommeltotter og eier ikke et praktisk bein i kroppen. Jeg er akadedemiker, men 7 års universitetsutdanning, og jobber på kontor. Jeg er tenkeren, han er den som handler:) Vi er like i grunnverdiene. Hva vi syns er viktig, og hvordan vi vil leve livet. Vi har også lik humor;) Anonym poster: ebff60146063175d7a11c4766f3ac2cc
CaptainHindsight Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Han er en rolig datanerd med superhjerne. Jeg er en vimsete, overfølsom tåkehjerne, Velger å tro at vi utfyller hverandre bra.
Gjest Yzma Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Han er en rolig datanerd med superhjerne. Jeg er en vimsete, overfølsom tåkehjerne, Velger å tro at vi utfyller hverandre bra. What she said
Tante_Esel Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Han er en rolig datanerd med superhjerne. Jeg er en vimsete, overfølsom tåkehjerne, Velger å tro at vi utfyller hverandre bra. What she said what they said
hit og dit Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Han er en Petter Smart, og finner opp nye metoder og nye "ting". Han jobber med å forbedre eksisterende bedrifter, og er anerkjent. Han er handyman og kan alt mulig. Han kan se på en maskin/et produkt og har umiddelbart ideer om bedre løsninger. Han tenker stort og nytt. Han har tre yngre søstre, og er definitivt en storebror. Kanskje noe overbeskyttende, og det har sikkert vert tøft å ta hjem nye kjærester for å møte han. Han blir kamerat med de etterhvert. Han er veldig glad i sin far, som er litt av samme typen. Forholdet til moren er svært vanskelig, da oppveksten har vert tøff. Han er en snill mann, og ytrer jeg at jeg kanskje er sulten så har jeg plutselig en tallerken med speilegg og salat. Hans kreative side kommer også frem i maten han lager. Det er mange rare kombinasjoner, men også mye godt. Han er likestilt i hjemmet. I helgene har han ofte jentene våre med på fisketurer, båtturer, fjellturer. Han er veldig glad i natur, fisk og gårdsdrift. Negative sider har han også, men de vil jeg jo ikke beskrive til verden utad ;-) Det er vanskelig å beskrive seg selv. Men vi passer godt sammen, eneste som er utfordrene er at vi begge er noe sta og egenrådige.
Magia Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Han er stødig som et fjell og har begge beina godt planta på jorda. Jeg er mer vimsete og har til tider bare tåspissen på bakken. Han er stabil og kontrollert i følelsene, mens jeg ofte er i ytterpunktene av følelsene mine. Han er handy og sterk, jeg er brainy og liker godt å være den som slipper det fysiske arbeidet med huset ol. Han tenker seg om ti ganger før han snakker, mens jeg glipper ut med ting for så å tenke ti ganger mer over det etterpå. Han er konfliktsky og jeg er konfliktsøkende (ikke egentlig da, men har levd med mye konflikter hele livet og kan til tider prøve sette i gang en storm i et vannglass bare fordi jeg trenger å føle meg levende på den måten). Sånn sett utfyller vi hverandre, og han er litt av et kupp samtidig som jeg kan irritere meg grønn over hvor stabil og stødig han er. Også er vi like på noen punkter også da: vi er begge hjemmekjære, ler mye og ofte, elsker å være late, gleder oss over de små tingene i livet, er hensynsfulle overfor hverandre, setter sønnen vår høyest av alt og elsker hverandre like høyt (tror jeg). Koselig å skrive ned kjenner jeg Får lyst til å gi den gode, skjeggete samboeren en god kos!
Light of my life Skrevet 5. februar 2013 #10 Skrevet 5. februar 2013 Vi er nok ganske forskjellige, men har allikevel utrolig mye felles. Han er kreativ, musikalsk, utadvent, sprudlende. Jeg er mer analytisk og innadvendt. Men som klisjeen sier: he completes me
Snuppelupp1988 Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Han er den rolige og takler alle situasjoner på en positiv måte (tross adhd). Han er alt mulig mann med stor interesse for bil. En som vil at alle skal ha det bra og kan gå langt for å hjelpe vennene sine, men setter altid familie først. Jeg er vimsete, den som ofte tenker ti ganger over ting før det skjer. Like handy som mannen. Arbeidsnarkoman, trapper ned etter permisjonen, ståll kontroll på økonomi og hjem. Kanskje en tendens til kontroll freak når det kommer til ryddighet. Vi passer bra sammen fordi vi holder hverandre på bakkenivå, har samme verdier til familie og livet, humoren er det som virklig er limet i forholdet. Han er min bestevenn og føler at en dag uten han kan gå sinnsykt tregt til tider og den beste pappaen for lillegutt
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Han er en mann med beina planta tungt på bakken. Fikser alt og er rolig som bare det. Han er veldig i nået og tar ting som de kommer. Han er alltid midtpunkt når det skjer noe og en slik som alle liker Jeg er drømmeren som legger planer for ALT. Og så er jeg noe mer hissig enn hva han er, hehe. Jeg har nok tendenser til arbeidsnarkomani og perfeksjonisme, men prøver å tøyle det litt og gi faen. Vi er begge utattvendte og har er vokst opp med stort sett de samme verdiene i livene våre. Han holder meg på et realistisk nivå i drømmene mine, mens jeg sørger for at han tenker mer enn fem min frem i tid. Anonym poster: 936cac93349452f22cff74b8c34df2b6
Gjest Skofantomet Skrevet 5. februar 2013 #13 Skrevet 5. februar 2013 Han er den spontane som ikke klarer å se lenger enn sin egen nesetipp, mens jeg er den ansvarlige som må ha alt planlagt ned til den minste detalj.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 6. februar 2013 #14 Skrevet 6. februar 2013 Jeg og sambo er som dag og natt. Han er veldig gla i pc, og veldig flink på det. Han er trossalt uni utdannet innen det. Jeg bruker pc kun til bim eller facebook/mail Han er flink med økonomi, han er strukturert og ordentlig når det kommer til store avgjørelser og ting. Jeg er litt mer flytende av meg ;p Har blitt bedre på dette med økonomi, men er ustrukturert og drømmende, kan lett seile avsted på en sky.. Helt til han kommer å henter meg ned igjen Jeg er ryddig i hjemmet. Han roter. Vi utfyller kanskje hverandre kan du si ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå