Gå til innhold

Har dere smakt noen av de nye produktene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt hva?

Smak?

Jeg har smakt sjokoladen maispop(?) var helt farlig/fantastisk god

Den nye jappen,ikke så god,liker bedre den originale

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal smake solo sunset så fort samboeren kommer hjem, (om han husker å kjøpe det til meg.)

Skrevet

Sørlands chips' nye vanlig chips med salt. Mye bedre enn de andre vanlige salt variantene etter min mening. Smaker godt og de smaker på langt nær så mye fett som de andre variantene. Deilig å kunne spise potetgull uten å få skikkelig fettete fingre etterpå!

Skrevet

skal smake solo sunset så fort samboeren kommer hjem, (om han husker å kjøpe det til meg.)

var ikke så værst smak på den gitt

Skrevet

Elsket den nye japp star.

Syntes solon ble for søt og klissete..

Maispop?? Hvor?? ! :)

Skrevet

Melkesjokoladen med sprø maiskorn var kjempegod :) Ellers ikke smakt noe.

Anonym poster: bd4fbc4fa9840703982885a196f39192

Skrevet

Ungene spiste akkurat en porsjon med den nye Jippi frokostblandingen som er formet som tall, de likte den ihvertfall...

Anonym poster: cb29ab70efe25b31095d2c343bb48b1a

Skrevet

Likar vanleg Japp betre enn den nye..

Skrevet

Smakte hocky pulver dropsa, de var farlig gode.

Smakte akkurat haribo sine bokstaver i salmiakk eller hva det var. Mannen likte de, det gjorde ikke jeg.

Så smakte han noen hotte biler tror jeg det var, en liten sort pose. Han ble ikke helt enig med seg selv.

De nye bilene smakte vi også, jeg smakte de tidligere og nå forsvant posen jeg akkurat kjøpte. Vi har rydde dag idag, så jeg fikk lyst på masse snop, de andre var helt enige i at vi skulle ha rydde dag da gitt.

Og når den nye soloen har blitt iskald skal den smakes på, fikk anbefaling fra ringnes/hansa mannen som satte den ut i sta at den var best iskald.

Jippi sine eplejuice gikk ned på høykant. Jippi sine tomater blir spist her også, de var helt greie for hun ene i huset som liker tomater.

Køpt inn jippi knekkebrød og to frokostblandinger også.

Jeg jobber i butikk, så syns det er litt greit å smake på det nye om noen spør. Smakte på jippi sine kjøttkaker igår, helt greie men tror vi kommer til å lage fra bunnen av enda.

Anonym poster: fb5fc4822f670a0e1546019ec929612e

Skrevet

Hockeypulverdrops!?! Jeg ELSKER hockeypulver, hvor får man tak i dem??

Anonym poster: dd3ce0cb95a5bb2fe361c2bf0f1dc11d

Skrevet

Superfries. Gode :)

Anonym poster: a4165915a43cf6546ed6fc113c574a87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...