Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Hva tenker dere når dere ser disse navnene? og hva tenker dere er tøft sammens med Gustav og Albert? Anonym poster: c8d595442993fe68d0e14e26125c4088
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Alfred Anonym poster: 3a16894ffaecf0fc8d98cf67eb271ece
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Kjempefine navn begge to Anton er hakket finere Anonym poster: 980e821465795ff49cf23c314b64126d
Gjest AnneS Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Anton. Kjempefint navn! Synes Albert og Alfred blir for likt.
Februargullet2013 Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Alfred Nydelig navn. tenker på han i Emil i Lønneberget . Anton er også koselig,men til Gustav og Albert står Alfred best synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå