Gå til innhold

Alfred eller Anton?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere når dere ser disse navnene? og hva tenker dere er tøft sammens med Gustav og Albert?

 

Anonym poster: c8d595442993fe68d0e14e26125c4088

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alfred

 

Anonym poster: 3a16894ffaecf0fc8d98cf67eb271ece

Skrevet

Kjempefine navn begge to :) Anton er hakket finere :)

 

Anonym poster: 980e821465795ff49cf23c314b64126d

Skrevet

Anton. Kjempefint navn! Synes Albert og Alfred blir for likt.

Skrevet

Alfred :) Nydelig navn. tenker på han i Emil i Lønneberget :). Anton er også koselig,men til Gustav og Albert står Alfred best synes jeg :)

Skrevet

Alfred , uten tvil :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...