Februargullet2013 Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Her på hotellet ,er det kjøttkaker eller Laks idag er alltid fisk og kjøtt her
Kine1983 Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Biff, salat,gratinerte poteter og bernaise saus.nam nam !!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Her ble det resten av pizzaen fra i går. :-) Har vært å handlet for over 14 dager i dag, og middagsplanen for de neste ukene er ferdig. Digg!!
MammaMø84 Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 I dag blei det fiskegrateng fra restene av fiskeboller i kvit saus i fra i går
Frufluffy Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 hjemmelagde kjøttkaker i brun saus, poteter og gulrøtter. Ble litt misslykket, men men
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 Fortsetter bare på denne tråden i dag også jeg.. :-) syns det er kjekt å høre hva dere andre skal ha. :-) Her blir det prosjekt hjemmelagd fiskekake for første gang i dag... :-)
LillePerlen Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Ble hjemmelaget moussaka i går, Men usikker på hva det blir i dag!
September<3 Skrevet 6. februar 2013 #10 Skrevet 6. februar 2013 Fortsetter bare på denne tråden i dag også jeg.. :-) syns det er kjekt å høre hva dere andre skal ha. :-) Her blir det prosjekt hjemmelagd fiskekake for første gang i dag... :-) Det er mye lettere enn man skulle tro og ikkje minst kjempe godt
Fuglemamma <3 Skrevet 6. februar 2013 #11 Skrevet 6. februar 2013 Her blir det en eller annen form for hjwmnesnekra Grønnsaksgrateng med litt div. Tilbehør
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. februar 2013 #12 Skrevet 6. februar 2013 Fortsetter bare på denne tråden i dag også jeg.. :-) syns det er kjekt å høre hva dere andre skal ha. :-) Her blir det prosjekt hjemmelagd fiskekake for første gang i dag... :-) Det er mye lettere enn man skulle tro og ikkje minst kjempe godt Ja, det var enkelt, igrunn det samme som å lage kjøttkaker, det og er veldig enkelt. Også ble det helt fantastisk godt. Fiskekaker som smaker noe, og ikke bare meljevning slik som de kjøpte. Og selvfølgelig i skikkelig brun saus.. :-) så det ble en kjempesuksess! Ble nok ikke de aller fineste fiskekakene, men øvelse gjør mester og jeg har to middager til i fryseren. :-) helt knall, og falt i smak hos både liten og stor. :-) så dette blir gjort flere ganger ja.
September<3 Skrevet 6. februar 2013 #13 Skrevet 6. februar 2013 Fortsetter bare på denne tråden i dag også jeg.. :-) syns det er kjekt å høre hva dere andre skal ha. :-) Her blir det prosjekt hjemmelagd fiskekake for første gang i dag... :-) Det er mye lettere enn man skulle tro og ikkje minst kjempe godt Ja, det var enkelt, igrunn det samme som å lage kjøttkaker, det og er veldig enkelt. Også ble det helt fantastisk godt. Fiskekaker som smaker noe, og ikke bare meljevning slik som de kjøpte. Og selvfølgelig i skikkelig brun saus.. :-) så det ble en kjempesuksess! Ble nok ikke de aller fineste fiskekakene, men øvelse gjør mester og jeg har to middager til i fryseren. :-) helt knall, og falt i smak hos både liten og stor. :-) så dette blir gjort flere ganger ja. Hehe, no fikk eg skikkelig lyst på fiskekaker Det at de ikkje blei særlig fine, veeeel, eg har no laget fiskekaker en hel del ganger, og, de blir fortsatt ikkje fine men de smaker kjempe godt så D er D viktigste
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. februar 2013 #14 Skrevet 6. februar 2013 Fortsetter bare på denne tråden i dag også jeg.. :-) syns det er kjekt å høre hva dere andre skal ha. :-) Her blir det prosjekt hjemmelagd fiskekake for første gang i dag... :-) Det er mye lettere enn man skulle tro og ikkje minst kjempe godt Ja, det var enkelt, igrunn det samme som å lage kjøttkaker, det og er veldig enkelt. Også ble det helt fantastisk godt. Fiskekaker som smaker noe, og ikke bare meljevning slik som de kjøpte. Og selvfølgelig i skikkelig brun saus.. :-) så det ble en kjempesuksess! Ble nok ikke de aller fineste fiskekakene, men øvelse gjør mester og jeg har to middager til i fryseren. :-) helt knall, og falt i smak hos både liten og stor. :-) så dette blir gjort flere ganger ja. Hehe, no fikk eg skikkelig lyst på fiskekaker Det at de ikkje blei særlig fine, veeeel, eg har no laget fiskekaker en hel del ganger, og, de blir fortsatt ikkje fine men de smaker kjempe godt så D er D viktigste Er nok uten tvil de beste fiskekakene jeg kan huske å ha spist. :-) det er jo også forholdsvis rimelig å lage også. :-)
September<3 Skrevet 6. februar 2013 #15 Skrevet 6. februar 2013 Fortsetter bare på denne tråden i dag også jeg.. :-) syns det er kjekt å høre hva dere andre skal ha. :-) Her blir det prosjekt hjemmelagd fiskekake for første gang i dag... :-) Det er mye lettere enn man skulle tro og ikkje minst kjempe godt Ja, det var enkelt, igrunn det samme som å lage kjøttkaker, det og er veldig enkelt. Også ble det helt fantastisk godt. Fiskekaker som smaker noe, og ikke bare meljevning slik som de kjøpte. Og selvfølgelig i skikkelig brun saus.. :-) så det ble en kjempesuksess! Ble nok ikke de aller fineste fiskekakene, men øvelse gjør mester og jeg har to middager til i fryseren. :-) helt knall, og falt i smak hos både liten og stor. :-) så dette blir gjort flere ganger ja. Hehe, no fikk eg skikkelig lyst på fiskekaker Det at de ikkje blei særlig fine, veeeel, eg har no laget fiskekaker en hel del ganger, og, de blir fortsatt ikkje fine men de smaker kjempe godt så D er D viktigste Er nok uten tvil de beste fiskekakene jeg kan huske å ha spist. :-) det er jo også forholdsvis rimelig å lage også. :-) Når sommeren kommer så anbefaler eg å sende mannen (eller deg sjøl) på fisketur, å så lage fiskekaker, (da må du droppe egg i blandingen, ellers blir D for bløt) fiskekaker laget på helt fersk fisk er enda bedre
3 i april Skrevet 6. februar 2013 #16 Skrevet 6. februar 2013 I dag har vi hatt kyllingklubber med salat, ris og maiskolbe Ektremt enkelt og lage og barnas favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå