Gå til innhold

Okei..... unge mødre


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri sett på det før men kom over det nå, så ble sittende å se på

 

HERREGUUUUUUD!!!!

 

Plutselig skjønner jeg hvorfor dere skriver så mye om dem..

Tragisk rett og slett

 

Anonym poster: d3337101b15ebe6c9b67bb8e67bd0ad1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norske/danske?

 

Anonym poster: 137eded2f72a36ba9ae2bbfec1c19188

Skrevet

Det er mest trist, når barn får barn. Det er heldigvis mange flinke og unge mammaer der ute som får alt til både jobb og skole uten mye hjelp. Da er det trist at slike (BEKLAGER å si det) brødhoder skal få lov å lage flere fordommer.

Dessverre blir jeg sittende å se og blir like oppgitt hver gang, særlig over de danske, oppskrift på "hvordan bli fratatt ungene og bli tv-stjerne"!

 

Anonym poster: 80a25c44cf0fe4114f600360ffb3ae7d

Skrevet

ok. lei av slike innlegg jeg.

 

Anonym poster: 52d0e931df66796d129d9e9294a51a7a

Skrevet

Tror de leter etter de teiteste jentene i dette land som har fått barn... Med ett par unntak, for noen har vært oppegående ;)

Men en kommentar fra en av årets unge mødre kommer eg aldri til å glemme, ""enkelte ting har blitt mye vanskeligere etter jeg fikk barn som f.eks og sminke seg" og da sitter bebisen i en vippestol på gulvet. Forresten var to :P kan jo ikkje glemme hun som sa, " man tenker jo ikkje at man kan bli gravid så ung" . Nei uff å huff.. Det er en grunn til at barn ikkje skal få barn!!

 

Skrevet

ok. lei av slike innlegg jeg.

 

Anonym poster: 52d0e931df66796d129d9e9294a51a7a

Slutt å les de da vel :)

Skrevet

Jeg irriterer med også grønn over at de finner tidenes verste eksempler på unge mødre til å være med i serien. Jeg ble selv mor i ung alder, men kjente meg slett ikke igjen i jentene i denne serien. Dårlig gjort av tvnorge/fem å produsere enda sterkere fordommer mot en gruppe mennesker der de aller, aller fleste er veldig flinke.

 

Anonym poster: 81845c6c469e71bcf05377c379ad0e21

Skrevet

Tror de leter etter de teiteste jentene i dette land som har fått barn... Med ett par unntak, for noen har vært oppegående wink.png

Men en kommentar fra en av årets unge mødre kommer eg aldri til å glemme, ""enkelte ting har blitt mye vanskeligere etter jeg fikk barn som f.eks og sminke seg" og da sitter bebisen i en vippestol på gulvet. Forresten var to tongue.png kan jo ikkje glemme hun som sa, " man tenker jo ikkje at man kan bli gravid så ung" . Nei uff å huff.. Det er en grunn til at barn ikkje skal få barn!!

 

Du må huske på en ting... De får vel ruindt 500 spm som de svarer på . Disse svarene, blir klippet inn her og der i en episode... Da hun sa dette, var det svar på et av spørsmålene hun fikk. Som da var: "Er det noe som har blitt vanskleigere etter du fikk barn".

Skrevet

Synes de i norske unge mødre virker oppegående! Verre med de danske...

 

Anonym poster: 1b6396c70ed72a0eab7673af34e6fc88

Skrevet

Uff det paret i danske unge mødre.. De virker jo totalt tilbakestående egge 2. Blir kvalm av dem!

Skjønner godt at dem ikke fikk med seg ungen hjem.

 

Anonym poster: 6c8e8882822ba3968af2601def458940

Skrevet

Verre med Teen Mom synes jeg. De fra USA.

Skrevet

Jeg skjønner jo at den sminkekommentaren høres triviell ut, men når ting blir sagt på tv så høres det mye verre ut enn hva det egentlig er. Det er lettere å fokusere på enkeltsetninger.

Er sikker på at vi har sagt mye lignende uten dypere mening, men i en hverdagssamtale tenker man ikke over de trivielle bisetningene.

Begynner å dra på årene, men det er jo sant at det blir mindre tid til egenpleie.. var nok det hun mente. Kjekt for henne at det er det vanskeligste problemet etter å ha fått barn. Hun er jo kjempeheldig!!

Unge mødre danmark... der ser det ut som det er noen merkelige mødre ja. Enig i det !

 

Anonym poster: ea02691119a39a3895733eebed4855e0

Skrevet

Var de danske jeg så på

Har flere venner som ble foreldre i tenårene, de har alle vært gode oppegående foreldre som har klart seg bra i livet.

Så enig i at det er dumt at de blir fremstilt som noen nek :/

 

Anonym poster: d3337101b15ebe6c9b67bb8e67bd0ad1

Skrevet

Tror de leter etter de teiteste jentene i dette land som har fått barn... Med ett par unntak, for noen har vært oppegående wink.png

Men en kommentar fra en av årets unge mødre kommer eg aldri til å glemme, ""enkelte ting har blitt mye vanskeligere etter jeg fikk barn som f.eks og sminke seg" og da sitter bebisen i en vippestol på gulvet. Forresten var to tongue.png kan jo ikkje glemme hun som sa, " man tenker jo ikkje at man kan bli gravid så ung" . Nei uff å huff.. Det er en grunn til at barn ikkje skal få barn!!

 

Du må huske på en ting... De får vel ruindt 500 spm som de svarer på . Disse svarene, blir klippet inn her og der i en episode... Da hun sa dette, var det svar på et av spørsmålene hun fikk. Som da var: "Er det noe som har blitt vanskleigere etter du fikk barn".

 

Hehe jada ;) men eg vil jo si at hele vesenet og dn kommentaren, så virker D på meg hvertfall, at dette var ett skikkelig problem :P men som en sa her at hvis D er hennes største problem/vanskelighet med å få barn så er hun heldig ;)

Skrevet

Tror de leter etter de teiteste jentene i dette land som har fått barn... Med ett par unntak, for noen har vært oppegående wink.png

Men en kommentar fra en av årets unge mødre kommer eg aldri til å glemme, ""enkelte ting har blitt mye vanskeligere etter jeg fikk barn som f.eks og sminke seg" og da sitter bebisen i en vippestol på gulvet. Forresten var to tongue.png kan jo ikkje glemme hun som sa, " man tenker jo ikkje at man kan bli gravid så ung" . Nei uff å huff.. Det er en grunn til at barn ikkje skal få barn!!

 

Du må huske på en ting... De får vel ruindt 500 spm som de svarer på . Disse svarene, blir klippet inn her og der i en episode... Da hun sa dette, var det svar på et av spørsmålene hun fikk. Som da var: "Er det noe som har blitt vanskleigere etter du fikk barn".

 

Hehe jada ;) men eg vil jo si at hele vesenet og dn kommentaren, så virker D på meg hvertfall, at dette var ett skikkelig problem :P men som en sa her at hvis D er hennes største problem/vanskelighet med å få barn så er hun heldig ;)

 

hehe. Det er klippet til så det høres ut som om hun mener det er et stort problem, men egentlig er det bare et enkelt svar på et konkret spørsmål hun fikk.

De klipper til mye der så dumt og fremstiller de nok veldig annerledes enn hva som er realiteten..

Men ja, hun er heldig hvis det er eneste problemet:P

Skrevet

ok. lei av slike innlegg jeg.

 

Anonym poster: 52d0e931df66796d129d9e9294a51a7a

Du trenger vel ikke gå inn på dem da? Bare å overse da vettu!

 

Anonym poster: 00b6495509bf6d59fc0fc7ed6bcb7246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...