FrkBakke93 Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 er det farlig for babyen i uke 26-27 å høre på høy musikk og bass når det gjelder i bil? jeg leste et sted at det kan stresse ungen og gå utover hjertet, jeg er livredd for at noe skal skje med babyen i magen, hilsen en bekymret 19åring som venter barn
Februargullet2013 Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Nei, har aldri hørt det,vet venninna mi spilte høy musikk med begge sine hele svangerskapet og begge de 2 har blitt fine og friske
FrkBakke93 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2013 Nei, har aldri hørt det,vet venninna mi spilte høy musikk med begge sine hele svangerskapet og begge de 2 har blitt fine og friske takk for at du sa det, det roet meg ned, med tanken på så mye jeg er ute å råner med venner så ble jeg litt bekymret
Februargullet2013 Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 bare hyggelig,men husk jeg er ingen lege,så jeg aner jo ikke om det er bra for barnet eller ikke,men gikk jo veldig fint med hennes barn, og ho spilte så høyt så jeg fikk veldig vondt i ørene . Ja bare kos deg med vennene dine,og hvis du er veldig redd,så kan du jo spørre legen din,men går nok helt bra sikkert
lUmlUm med tulla si Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Jeg ville vært mer forsiktig med råninga enn med høy musikk og bass Dundrende bass kan trigge kynnere hos meg, men jeg hører på det av og til fordi om (kynnerne er ubehagelige, så får jeg det, blir bassen dempet selvfølgelig). Så jeg tror ikke det er noe farlig ved det
FrkBakke93 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2013 Jeg ville vært mer forsiktig med råninga enn med høy musikk og bass Dundrende bass kan trigge kynnere hos meg, men jeg hører på det av og til fordi om (kynnerne er ubehagelige, så får jeg det, blir bassen dempet selvfølgelig). Så jeg tror ikke det er noe farlig ved det det eneste vi gjør er å kjøre mye rundt med venner, vi herjer ikke
lUmlUm med tulla si Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Jeg ville vært mer forsiktig med råninga enn med høy musikk og bass Dundrende bass kan trigge kynnere hos meg, men jeg hører på det av og til fordi om (kynnerne er ubehagelige, så får jeg det, blir bassen dempet selvfølgelig). Så jeg tror ikke det er noe farlig ved det det eneste vi gjør er å kjøre mye rundt med venner, vi herjer ikke Åja. Jeg bor på et såkalt "rånested", skjønner du, så når vi sier råne her, så mener vi virkelig råne... Hehe
FrkBakke93 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2013 Jeg ville vært mer forsiktig med råninga enn med høy musikk og bass Dundrende bass kan trigge kynnere hos meg, men jeg hører på det av og til fordi om (kynnerne er ubehagelige, så får jeg det, blir bassen dempet selvfølgelig). Så jeg tror ikke det er noe farlig ved det det eneste vi gjør er å kjøre mye rundt med venner, vi herjer ikke Åja. Jeg bor på et såkalt "rånested", skjønner du, så når vi sier råne her, så mener vi virkelig råne... Hehe ja og det gjør ikke jeg eller? jeg bor i selve Halden men vi roet ned på herjinga etter jeg ble gravid
lUmlUm med tulla si Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Aha, vel, da synes jeg du misbrukte ordet Fy deg
MammaMø84 Skrevet 5. februar 2013 #10 Skrevet 5. februar 2013 er det farlig for babyen i uke 26-27 å høre på høy musikk og bass når det gjelder i bil? jeg leste et sted at det kan stresse ungen og gå utover hjertet, jeg er livredd for at noe skal skje med babyen i magen, hilsen en bekymret 19åring som venter barn Eg jobba på uteplass i begge di to forrige svangerskapa å der er det temmelighøy musikk å begge to er friske å raske å ikke noe problem i gravidtiden. Men eg trur du merke på kroppen om det et problem. Mine to måtte ha metallica å radio musikk for å sovna når di va urolige som babya
Februargullet2013 Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Jeg ville vært mer forsiktig med råninga enn med høy musikk og bass Dundrende bass kan trigge kynnere hos meg, men jeg hører på det av og til fordi om (kynnerne er ubehagelige, så får jeg det, blir bassen dempet selvfølgelig). Så jeg tror ikke det er noe farlig ved det det eneste vi gjør er å kjøre mye rundt med venner, vi herjer ikke Åja. Jeg bor på et såkalt "rånested", skjønner du, så når vi sier råne her, så mener vi virkelig råne... Hehe ja og det gjør ikke jeg eller? jeg bor i selve Halden men vi roet ned på herjinga etter jeg ble gravid Halden faktisk Sarpsborg her
FrkBakke93 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. februar 2013 er det farlig for babyen i uke 26-27 å høre på høy musikk og bass når det gjelder i bil? jeg leste et sted at det kan stresse ungen og gå utover hjertet, jeg er livredd for at noe skal skje med babyen i magen, hilsen en bekymret 19åring som venter barn Eg jobba på uteplass i begge di to forrige svangerskapa å der er det temmelighøy musikk å begge to er friske å raske å ikke noe problem i gravidtiden. Men eg trur du merke på kroppen om det et problem. Mine to måtte ha metallica å radio musikk for å sovna når di va urolige som babya morsomt kjæresten min er stor fan av Metallica så vi får se da
FrkBakke93 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #13 Skrevet 5. februar 2013 Jeg ville vært mer forsiktig med råninga enn med høy musikk og bass Dundrende bass kan trigge kynnere hos meg, men jeg hører på det av og til fordi om (kynnerne er ubehagelige, så får jeg det, blir bassen dempet selvfølgelig). Så jeg tror ikke det er noe farlig ved det det eneste vi gjør er å kjøre mye rundt med venner, vi herjer ikke Åja. Jeg bor på et såkalt "rånested", skjønner du, så når vi sier råne her, så mener vi virkelig råne... Hehe ja og det gjør ikke jeg eller? jeg bor i selve Halden men vi roet ned på herjinga etter jeg ble gravid Halden faktisk Sarpsborg her ja Halden jeg trives veldig godt i Halden
FrkBakke93 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 5. februar 2013 Aha, vel, da synes jeg du misbrukte ordet Fy deg Råning er ikke bare å herje og more seg, det er også å kjøre rundt ganske lenge, henge med andre folk med biler og innimellom more seg med å drifte og burne hvertfall sånn det er i Halden
Februargullet2013 Skrevet 5. februar 2013 #15 Skrevet 5. februar 2013 Jeg ville vært mer forsiktig med råninga enn med høy musikk og bass Dundrende bass kan trigge kynnere hos meg, men jeg hører på det av og til fordi om (kynnerne er ubehagelige, så får jeg det, blir bassen dempet selvfølgelig). Så jeg tror ikke det er noe farlig ved det det eneste vi gjør er å kjøre mye rundt med venner, vi herjer ikke Åja. Jeg bor på et såkalt "rånested", skjønner du, så når vi sier råne her, så mener vi virkelig råne... Hehe ja og det gjør ikke jeg eller? jeg bor i selve Halden men vi roet ned på herjinga etter jeg ble gravid Halden faktisk Sarpsborg her ja Halden jeg trives veldig godt i Halden Det er jo bra:) fint i halden
Thie88 Skrevet 5. februar 2013 #16 Skrevet 5. februar 2013 Jeg ville vært mer forsiktig med råninga enn med høy musikk og bass Dundrende bass kan trigge kynnere hos meg, men jeg hører på det av og til fordi om (kynnerne er ubehagelige, så får jeg det, blir bassen dempet selvfølgelig). Så jeg tror ikke det er noe farlig ved det det eneste vi gjør er å kjøre mye rundt med venner, vi herjer ikke Åja. Jeg bor på et såkalt "rånested", skjønner du, så når vi sier råne her, så mener vi virkelig råne... Hehe ja og det gjør ikke jeg eller? jeg bor i selve Halden men vi roet ned på herjinga etter jeg ble gravid Bodd selv i halden til jeg var 18 år,
snuppo Skrevet 6. februar 2013 #17 Skrevet 6. februar 2013 om det spilles såpass høy musikk kan jeg ikke tro det er noe bra. lille hører jo....tro hvordan det føles inni magen da, alt med måte mener jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå