Light of my life Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Hemnes skjenk med skuffer nede og glassdører oppe. Er et sant mareritt Why, why do i do it to myself Kunne jo kjøp noe ferdigmontert, men syntes den var så fin, også så mye billigere enn alternativene da Aaahhhrg; bare en liten utblåsning fra meg
løvebrøl Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 HEHE!! Know the feeling. Suger max å skru sammen titusen skruer og propper. Men blir fint til slutt da Prøv å se lyset i tunnelen! Hehe
Light of my life Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2013 Vitrineskap heter det visst. Her er link hvis noen er interessert: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10176268/#/90176269
Snøkrystaller Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Kan skru det sammen for deg jeg:-) Synes faktisk det er morro med ikea puslesett:-)
Light of my life Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2013 Kan skru det sammen for deg jeg:-) Synes faktisk det er morro med ikea puslesett:-) Takker for tilbudet men hvis både jeg og min anti-handymann mann begge gjør en innsats i kveld håper jeg vi skal klare å fixe det. Hvis ikke, så er det mulig jeg sender deg en pm i morgen
Denunge Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Jeg elsker å ha en gubbe som hiver seg over sånne prosjekt som om det var Lego! Fikk satt opp alle møblene da vi flytta på under en dag (stuebord, kjøkkenbord, stoler, 3 kommoder og sånne hyller for å ha på badet). Ble gjort i en fei.
Nettie+jentungen Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Bah, IKEA er noe dritt.. Tar alltid mye lengre tid å skru sammen enn forventet. Mamma og jeg brukte 3 timer(!!!) på å sette sammen en tvbenken for 6-7 år siden..
Gjest sug lut Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Ikea er gøy, og Hemnes er enda mer gøy!
Nettie+jentungen Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 (endret) Dobbel post... Endret 5. februar 2013 av Nettie+jentungen
Light of my life Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2013 Jeg elsker å ha en gubbe som hiver seg over sånne prosjekt som om det var Lego! Fikk satt opp alle møblene da vi flytta på under en dag (stuebord, kjøkkenbord, stoler, 3 kommoder og sånne hyller for å ha på badet). Ble gjort i en fei. Heldig du
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Ta steg for steg, og rolig, ikke haste for da blir det bare surr... uff, vi har et kjøkken på 15 kvm som vi skal innrede ....står med veldig mange spørsmål allerede nå ,så kommer nok noen spm her etterhvert. Anonym poster: 0c4c0770d4d42edf2338cf3ffb2dc78e
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Ah! Lego og puslespill på en gang! Gøy!!! Joda, jeg mener det faktisk. Liker sånt, jeg. :-)
Denunge Skrevet 5. februar 2013 #13 Skrevet 5. februar 2013 Her reiste samboer bort til søstra si som bor 2 og en halv time unna for å sette opp møblene hennes. Han var som en guttunge på juleaften der han satt og ordnet og fikk opp det ene skapet etter det andre. Jeg får ikke til å sette sammen en skuffe engang, så er greit med en som elsker sånne prosjekt. Kan si jeg brukte nesten 5 mnd på å sette opp en kommode fra Ikea...
Light of my life Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2013 I am woman, hear me roaaaar!! Glem gubben, jeg klarte det selv Max stolt av meg selv nå Ble kjempefint! Skal kjøpe noen kule knotter å bruke istedenfor de kjedelige som følger med som prikken over i'en Aaah... Digg!
Suppehue Skrevet 6. februar 2013 #15 Skrevet 6. februar 2013 Hemnes tar kaka!!! De er fine men da vi kjøpte TV benken for en stund siden og monteringsanvisningen var på 72 sider trodde jeg det skulle gå en sikring i topplokket!!
Light of my life Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #16 Skrevet 6. februar 2013 Hemnes tar kaka!!! De er fine men da vi kjøpte TV benken for en stund siden og monteringsanvisningen var på 72 sider trodde jeg det skulle gå en sikring i topplokket!! I hear you sister! Blir en stund til neste Ikeaprosjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå