Gå til innhold

Hva blev du glad for barnet ditt fikk til dåpen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blev??

Anonym poster: 250c51942f39a64a1763032a399667b5

Skrevet

Jepp, så lærte du litt dansk i dag :)

Skrevet

Fine bøker

Liten Bergans tursekk og turutstyr

Smykker (men ikke til guttene!)

Smykkeskrin

Sparebøsse

Tripp trappstol

Liten stol med navn på

Skrevet

Ble jo glad for alt, men begge har fått kunst og det synes jeg er flott! (Som kan henge på veggen hos oss til de blir store:)

Ellers barnehagesekk, barnekoffert... Og ellers barneservise og bestikk av typen som er fint men ikke så fint at det ikke kan brukes.

Skrevet

Tripptrapp

gyngehest

bøker

ullundertøy

og penger til sparekontoen hans :)

Skrevet

Alt! Han fikk såå mye fint :) Det fineste er de blanke gavene. Disse matte/grå dåpstingene man får nå synes jeg ikke er noe fine. Men det er meg da.

Skrevet

Til jenta: gullhjertesmykke

Til gutten: bergans barnehagesekk

Og sølvskje til begge.

Skulle ønske barna fikk barneservise, feks med Kardemommeby eller hakkebakkeskogen-motiv, men det fikk de ikke.

Anonym poster: f55258c9c795b1e3e2355dc31e385496

Skrevet

Smykker (til jente) og penger til sparekontoen :)

Hun fikk også enn tinnskål hvor det står "Noras lørdagsgodt" gravert i bunnen. Kjempekoseligt!

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Babygym. Den ble brukt mye vi fikk litt sånne varige ting som sparebøsse og smykker og album, men jeg syns det var artig med noe gutten ble glad for der og da

Skrevet

Den store hvite sangboka var gull verdt de første 4 årene. Brukes ikke så mye lengre, men den blir tatt frem innimellom.

Anonym poster: dd989b5bb4a8900fa30b04098fb4f8e8

Skrevet

Ting som mini faktisk kan bruke. Tripp trapp stol, kvalitetsleker og vognpose. Ikke sølvskjeer som bare blir liggende i en skuff og uendelig mange smykker.

Anonym poster: af6feee7ca8dc30c94405b28c5e8c141

Skrevet

Jeg synes det var en utrolig fin dåp min sønn fikk:) med privat kirkemesse, levende musikk, svært engasjert prest (bekjent), flinke fotografer, god mat og fine kaker.. Og at alle som var bedt kunne komme:)

Ellers så synes jeg at det var utrolig koslig at ei tante hadde laget et brodert bilde til han (med vekt, lengde, fødselsdato, dåpsdato osv. Brodert inn), at presten ga han bilbelen, oldeforeldre som hadde fått spesiallagd dåpslue til han bl.a. Osv.osv. Utrolig fine gaver alt sammen:)

Skrevet

DVD-samling med alle Astrid Lindgrens filmer :)

Anonym poster: d18914026ebc77d17be3a99652d87556

Skrevet

Hadde navnefest. Mye fint, tripp trappen vi fikk har definitivt vært mest brukt. Ellers bøker.

Anonym poster: 1d09e2cf244d426a39235a1b75b422e7

Skrevet

Det jeg ble mest fornøyd med var hjemmlagd kniv. Onklen hans lager skaft,knivblad og slire, så alt er hjemmlagd. Men gutten selv må vente mange år før han får den utlevert, inntilvidere tar vi vare på den på ett trygt sted. Ellers var penger og veldig greit, ble en fin liten start på sparekontoen hans.

Anonym poster: 511cc4407d75ebe91362f1d1ec729d77

Skrevet

Navnefest. Ble mest glad for gyngehest og eventyrbøker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...