Gå til innhold

trenger kjapt svar ang. foccacia!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står nå til siste heving før den skal i ovnen. Men kan jeg sette det i kjøleskapet litt før det går i ovnen? Prøve å time det litt til guttene er hjemme fra bhg og jobb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem bry seg?

Anonym poster: ac71dfb65c94483c067515d94e40fcba

Skrevet

Kan den ikke bare stå ute da? Spiller vel ingen rolle om den får litt ekstra hevetid!?

Anonym poster: 7ce1a9ca688830b45f02206c41131d0d

Skrevet

hvem bry seg?

Hyggelig!!!!!!

Skrevet

Kan den ikke bare stå ute da? Spiller vel ingen rolle om den får litt ekstra hevetid!?

Anonym poster: 7ce1a9ca688830b45f02206c41131d0d

Er jo derfor jeg spør. Har ikke lagt dette før. Kan d stå på benken et par timer ekstra altså?

Skrevet

hvem bry seg?

Du bryr deg tydeligvis nok til både å lese og svare ;) så søtt med slike grinebitere som har ingenting logisk å si, som bare mååå si noe så de blir "sett" :P

Skrevet

Ville ikke hatt den på benken. Sett den kjøleskapet nå og ta den ut romtemperatur ca en time før den skal i ovnen. Det gjør jeg stadig med all slags gjærdeig, ikke noe problem :).

Skrevet (endret)

Vis du lar den stå for lenge på benken kan den klappe sammen når du putter den i ovnen... Putt den i kjøleskap og ta den ut en halv time/time før du skal ha den i ovnen :)

Hvem bryr seg? Iallfall du som måtte inn å kommentere... Og det heter ikke hvem bry seg... Bry deg om deg selv du ;)

Endret av Sint naken biltyv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...