Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 jeg skal begynne å studere nå,. utdanning over 1 år på kvelden, 2 ganger i uka. skal jobbe fulltid på dagen også. har to barn som går i barnehage, mannen jobber kunn dagtid så kan fint hente og levere. men føler dere at dere har tid til barna slik dere bør.?? andre ting dere kan fortelle om en slik hverdag? Anonym poster: 5fe961568d0211fbb97e9e3a3dd97203
LilleBamBam+EnTil Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Nope, føler ofte at enten får studiene lide, eller barna.....men oftest mannen. Kveldene og helgene planlegger jeg ut fra min studieliste og hvilken eksamen jeg skal ha når. Når jeg er på jobb tenker jeg mye på skolen. Men nå tar jeg også et forskningsbasert masterstudium med meget høye krav. Jeg jobber natt, så jeg kan lese på dagen når barnet er i barnehagen. På kvelden orker jeg ikke. Når barnet er hentet i barnehagen er det hellig kosetid frem til leggetid. Jeg vet ikke hva du skal studere og hvilke krav det er. Men jeg trives med dette, samtidig som jeg gleder meg til å bli ferdig. Aner ikke hvordan det skal gå når jeg skal tilbake på skolen med en nyfødt....
*Miss Flua* Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Litt annet opplegg jeg har. Men merker jo at studiene tar litt tid ift ungen. Men nå jobber jeg turnus, så jeg prøver å lese litt før jobb mens ungen er i Bhg for eksempel. Eller på kvelden når han har lagt seg
Mushu Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Nope, føler ofte at enten får studiene lide, eller barna.....men oftest mannen. Kveldene og helgene planlegger jeg ut fra min studieliste og hvilken eksamen jeg skal ha når. Når jeg er på jobb tenker jeg mye på skolen. Men nå tar jeg også et forskningsbasert masterstudium med meget høye krav. Jeg jobber natt, så jeg kan lese på dagen når barnet er i barnehagen. På kvelden orker jeg ikke. Når barnet er hentet i barnehagen er det hellig kosetid frem til leggetid. Jeg vet ikke hva du skal studere og hvilke krav det er. Men jeg trives med dette, samtidig som jeg gleder meg til å bli ferdig. Aner ikke hvordan det skal gå når jeg skal tilbake på skolen med en nyfødt.... kan eg spør kortid du sover?
LilleBamBam+EnTil Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Nope, føler ofte at enten får studiene lide, eller barna.....men oftest mannen. Kveldene og helgene planlegger jeg ut fra min studieliste og hvilken eksamen jeg skal ha når. Når jeg er på jobb tenker jeg mye på skolen. Men nå tar jeg også et forskningsbasert masterstudium med meget høye krav. Jeg jobber natt, så jeg kan lese på dagen når barnet er i barnehagen. På kvelden orker jeg ikke. Når barnet er hentet i barnehagen er det hellig kosetid frem til leggetid. Jeg vet ikke hva du skal studere og hvilke krav det er. Men jeg trives med dette, samtidig som jeg gleder meg til å bli ferdig. Aner ikke hvordan det skal gå når jeg skal tilbake på skolen med en nyfødt.... kan eg spør kortid du sover? Jeg sover på dagen, men står opp tidlig. Og leser helst på dager hvor jeg ikke jobber natt. Når en jobber natt så blir det også færre arbeidsdager. Men savner å ha fri, det er alltid en eksamen, en oppgave, et forskningsprosjekt osv som må studeres. Selv om en er syk eller har sykt barn hjemme.....
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Har studert 150%, jobbet 80% og var alenemor til ett barn. Gikk ut over søvnen og etter hvert helsa. Har jobbet 100%, hatt 3 barn i alderen 1, 4 og 8 år og studert 60%. Det var hektisk!! Men verdt det. Gikk verst ut over mannen Anonym poster: 58b1453d0e8cbf1316d151bd66a5cee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå