Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Hadde diarè på lørdagen, men det ga seg til ettermiddagen. Var fin hele søndag og mandag på dagen, men i natt sprang jeg på do igjen hele natta igjennom... Hva er dette da?Knytta til gravididiteten eller er det noe annet? Anonym poster: 17294649675e7847e9afe54ec5d0b45d
Gjest Kjempeanonym Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Jammen ikke godt å si. Bare sørg for å ha nok toalettpapir tilgjengelig, så går det nok over etter hvert. Hvis ikke, så ring lege :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå