Gå til innhold

Hvorfor er du her nå??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du permisjon? Sykemeldt? Arbeidsledig? eller sniker du deg inn hit mens du sitter på jobb?

 

Jeg er sykemeldt å venter på å bli frisk.

 

 

Anonym poster: 07863cf34b28d6c32d65101a2a509991

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er på jobb, men vi har ikke noe å gjøre enda. Sjefen min sitter på youtube og facebook...

 

Men vent en mnd så er jeg aldri her mer...hehe

 

Anonym poster: 4afbecb237507f9537325c61211a06d7

Skrevet

Kjeder meg på jobb...

 

Anonym poster: 24d8b518002b26ea16dbe4abf31389e3

Skrevet

Innbiller meg at jeg er flink student og skriver oppgave... Men får vel snart sette i gang...

 

Anonym poster: 830cf1d62b03b82af1c7005218984cbb

Skrevet

Permisjon. Og mini sover plutselig mer enn ti minutter. Hva skal en da ta seg til, liksom?? :)

Skrevet

Har trappet ned til 80% stilling en periode. Dette er fridagen min. Nå skal jeg bare drikke opp kaffekoppen før senga kaller....

 

Anonym poster: d2e19a3a32738e227e346687e442cac1

Skrevet

Er sykemeldt, og sitter å venter på at jeg skal til legen kl 11. Regner med sykemeldingen blir forlenget, sliter veldig om dagen :(

 

Anonym poster: 1220ad94383419f943dc1d45c73a2a43

Skrevet

Jeg er hjemme med sykt barn. Skulle helst rettet en bunke med papirer.

 

Anonym poster: 9a1cc366268cee113707ae93035c9cea

Skrevet

Permisjon. Ligger ved siden av min nyfødte gutt og psyker meg opp til å stå opp og dusje :P

Skrevet

Sykmeldt, venter på mini. Blir sikkert litt mindre aktiv når han kommer.

Skrevet

Jeg har en dårlig dag, og da blir det noen timer på sofaen til smertene gir seg.

 

Anonym poster: 5826058d99473ef4cfafc2d125f1e223

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Fordi babyen min sover på meg akkurat nå ( gidder ikke å sove i sengen) så da blir jeg sittende rett opp og ned og glo. Bedre å glo her enn i veggen:-)

Skrevet

er jo nesten som facebook dette forumet :P hehe...

 

huff eg sitter her fordi eg trur det vil gi meg noen gode svar på dagens livsituasjon og er sykemeldt så har mye fritid :/

 

Anonym poster: 441ebc09f722c8034dbb054cb8ed9e17

Skrevet

Gjemmekontor... ;) Tok en veldig rolig morgen med barna, og "skulle bare" sjekke dib og andre fora før jeg begynner å jobbe.

Skrevet

Gjemmekontor... ;) Tok en veldig rolig morgen med barna, og "skulle bare" sjekke dib og andre fora før jeg begynner å jobbe.

 

Ha, ha gjemmekontor! Den passer bra på noen her jeg jobber også! :D

 

Anonym poster: 24d8b518002b26ea16dbe4abf31389e3

Skrevet

Hjemmeværende. Har en liten pause fra huslige plikter, barna styrer med sitt. Gir meg selv små arbeidsoppgaver, så noen minutter innom her. Slik går ofte dagene for tiden.

Skrevet

Hjemme med syke barn.

 

Anonym poster: a21a07b4631a3b51f1194882c6480da2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...