Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Er du permisjon? Sykemeldt? Arbeidsledig? eller sniker du deg inn hit mens du sitter på jobb? Jeg er sykemeldt å venter på å bli frisk. Anonym poster: 07863cf34b28d6c32d65101a2a509991
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 jeg er på jobb, men vi har ikke noe å gjøre enda. Sjefen min sitter på youtube og facebook... Men vent en mnd så er jeg aldri her mer...hehe Anonym poster: 4afbecb237507f9537325c61211a06d7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Kjeder meg på jobb... Anonym poster: 24d8b518002b26ea16dbe4abf31389e3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Innbiller meg at jeg er flink student og skriver oppgave... Men får vel snart sette i gang... Anonym poster: 830cf1d62b03b82af1c7005218984cbb
Ikkesåallerværst Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Permisjon. Og mini sover plutselig mer enn ti minutter. Hva skal en da ta seg til, liksom??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Har trappet ned til 80% stilling en periode. Dette er fridagen min. Nå skal jeg bare drikke opp kaffekoppen før senga kaller.... Anonym poster: d2e19a3a32738e227e346687e442cac1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Er sykemeldt, og sitter å venter på at jeg skal til legen kl 11. Regner med sykemeldingen blir forlenget, sliter veldig om dagen Anonym poster: 1220ad94383419f943dc1d45c73a2a43
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Jeg er hjemme med sykt barn. Skulle helst rettet en bunke med papirer. Anonym poster: 9a1cc366268cee113707ae93035c9cea
Gjest AnneS Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Permisjon. Ligger ved siden av min nyfødte gutt og psyker meg opp til å stå opp og dusje
<3 2G <3 Skrevet 5. februar 2013 #10 Skrevet 5. februar 2013 Sykmeldt, venter på mini. Blir sikkert litt mindre aktiv når han kommer.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har en dårlig dag, og da blir det noen timer på sofaen til smertene gir seg. Anonym poster: 5826058d99473ef4cfafc2d125f1e223
Gjest Kjempeanonym Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Fordi babyen min sover på meg akkurat nå ( gidder ikke å sove i sengen) så da blir jeg sittende rett opp og ned og glo. Bedre å glo her enn i veggen:-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #13 Skrevet 5. februar 2013 er jo nesten som facebook dette forumet hehe... huff eg sitter her fordi eg trur det vil gi meg noen gode svar på dagens livsituasjon og er sykemeldt så har mye fritid :/ Anonym poster: 441ebc09f722c8034dbb054cb8ed9e17
Cruella De Vil Skrevet 5. februar 2013 #14 Skrevet 5. februar 2013 Gjemmekontor... Tok en veldig rolig morgen med barna, og "skulle bare" sjekke dib og andre fora før jeg begynner å jobbe.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #16 Skrevet 5. februar 2013 Gjemmekontor... Tok en veldig rolig morgen med barna, og "skulle bare" sjekke dib og andre fora før jeg begynner å jobbe. Ha, ha gjemmekontor! Den passer bra på noen her jeg jobber også! Anonym poster: 24d8b518002b26ea16dbe4abf31389e3
Elsker livet Skrevet 5. februar 2013 #17 Skrevet 5. februar 2013 Hjemmeværende. Har en liten pause fra huslige plikter, barna styrer med sitt. Gir meg selv små arbeidsoppgaver, så noen minutter innom her. Slik går ofte dagene for tiden.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #18 Skrevet 5. februar 2013 Hjemme med syke barn. Anonym poster: a21a07b4631a3b51f1194882c6480da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå