Gå til innhold

Noen som har blitt kvitt tannlegeskrekken her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til tannpleieren om en time og det er det samme hvert år. Kvalm, uvel, løs i magen. Og jeg gråter når jeg kommer dit. Jeg hater det!!!! Er så flaut :( Enda verre er det å gå til tannlegen, noe jeg helt sikkert må da jeg alltid har et hull eller to.

For ikke å snakke om ventingen på venterommet. Det er som å sitte i et rom uten oksygen. Sikker på at jeg kommer til å besvime hver gang.

Siden dette er noe som skjer en gang i året vet jeg ikke om det er noe vits i å lage noe styr om, da det ikke påvirker hverdagen min ellers. Men det er så vondt når det står på :( dvs noen dager før og samme dagen jeg skal til tannpleier og tannlege.

Anonym poster: c112837b40d85b82b6159a7692134ebc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg er definitivt ikke kvitt den. Jeg presser meg gjennom den

Men jeg har funnet en fin tannlege som tar seg tid å snakke litt først så jeg får roet meg ned og kommer litt på bakkenivå. Men jeg er veldig enig i venterommet. Det er virkelig det verste. Å bare sitte der og vente. Jeg kan godt presse meg gjennom timen, men å vente på det... Huff. Jeg får faktisk frysninger nå av å tenke på det. Skal til tannlege for første gang på ca 3 år.. Har store problemer i munnen nå og MÅ bare. "Heldigvis" har den tannlegen en måneds ventetid og det gir meg tid til å forbederede meg.

Anonym poster: 2d7bed49822032de10d8a81e440a3e47

Skrevet

Takk for svar. Har sikkert puls på 200 nå. Er på venterommet. Snart min tur. H.i

Anonym poster: c112837b40d85b82b6159a7692134ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...