Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Skal til tannpleieren om en time og det er det samme hvert år. Kvalm, uvel, løs i magen. Og jeg gråter når jeg kommer dit. Jeg hater det!!!! Er så flaut Enda verre er det å gå til tannlegen, noe jeg helt sikkert må da jeg alltid har et hull eller to. For ikke å snakke om ventingen på venterommet. Det er som å sitte i et rom uten oksygen. Sikker på at jeg kommer til å besvime hver gang. Siden dette er noe som skjer en gang i året vet jeg ikke om det er noe vits i å lage noe styr om, da det ikke påvirker hverdagen min ellers. Men det er så vondt når det står på dvs noen dager før og samme dagen jeg skal til tannpleier og tannlege. Anonym poster: c112837b40d85b82b6159a7692134ebc
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Nei jeg er definitivt ikke kvitt den. Jeg presser meg gjennom den Men jeg har funnet en fin tannlege som tar seg tid å snakke litt først så jeg får roet meg ned og kommer litt på bakkenivå. Men jeg er veldig enig i venterommet. Det er virkelig det verste. Å bare sitte der og vente. Jeg kan godt presse meg gjennom timen, men å vente på det... Huff. Jeg får faktisk frysninger nå av å tenke på det. Skal til tannlege for første gang på ca 3 år.. Har store problemer i munnen nå og MÅ bare. "Heldigvis" har den tannlegen en måneds ventetid og det gir meg tid til å forbederede meg. Anonym poster: 2d7bed49822032de10d8a81e440a3e47
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Takk for svar. Har sikkert puls på 200 nå. Er på venterommet. Snart min tur. H.i Anonym poster: c112837b40d85b82b6159a7692134ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå