Gå til innhold

Inspirert: Hvor ofte vasker dere håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg vasket det hver dag så hadde jeg stort sett alltid gått med vått hår. Langt og fryktelig tykt! Blir hårvask 2-3 ganger i uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha tatt en del bakterieprøver fra hodebunn i ett labforsøk har hygienen gått opp. Vasker håret derfor hver dag!

Hodebunnen er det perfekte levestedet for mikroorganismer, spesielt når det er fett :P

Skrevet

Vanligvis sver 14. dag ca. De to siste gangene har jeg gått 3uker. Vises ikke, ikke fett eller lukt. Har hatt det sånn i mange år.

Anonym poster: b1710ed35df62c1198b760c647451c14

Skrevet

Alt for ofte! Minst hver dag, men noen ganger mer. Jeg ødlegger håret og faren min:( men takler ikke å ikke føle meg ny dusjet:/

Skrevet

Dusjer stort sett hver dag,men vasker håret anhver dag,ellers blir det så fettete og ser ikke rent ut

Skrevet

Har langt hår og vasker det 1 - 2 ganger i uka. Vasker jeg det oftere ser det ikke ut.... Bruker aldri føner.

Skrevet

Til jul, påske og før sommerferien. Det holder lenge..

Anonym poster: 2eff8cbd88ef503637d1df96852de30b

Skrevet

Annenhver dag. Om sommeren blir det hver dag.

Skrevet

To ganger i uka. Nyvasket hår er umulig å style :-)

Skrevet

Annenhver dag, om jeg ikke skal noe spesielt tredjedagen, prøver jeg å utsette hårvasken til morgenen etter, for det gjør håret mitt myyyye sunnere og mindre fett enn når jeg vasker det hver dag. :) Skal ikke store justeringene til før talgproduksjonen endres hos meg... :)

Skrevet

Hver fjerde dag. Håret er ikke fett og forblir irriterende volumiøst helt til jeg vasker det på nytt. Vasker det for å få vekk kverviler egentlig, det er det første som melder seg som trang til ny hårvask. Ellers bruker jeg frisørprodukter i det og håret lukter godt. Dusjer to ganger daglig, kjapp varm dusj når jeg står opp og kjapp dusj før leggetid.

Anonym poster: fb27064ad4c71c04246e191fd8e1be8b

Skrevet

To ganger i uka. Håret er aldri fett.

Håret mitt er også til dels vanskelig å ha med å gjøre (har mye fall og volum) den første dagen dersom jeg ikke bruker hårprodukter, noe jeg prøver å unngå å bruke hele tiden. Derfor vasker jeg sjelden håret samme dag som jeg skal noe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...