Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Jenta skal døpes i mai. Ikke for varmt, ikke for kaldt. Når vi bytter fra dåpskjolen, hva tar vi på henne? Kjole? Annet pentøy? Eller "vanlige babyklær"? Hva er vanlig ? Anonym poster: 3288ba13b06c1616db7b42eea056bfe7
<3 2G <3 Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Helt opp til den enkelte, men de fleste pynter nok litt. Men hvor lenge de holder seg rene er vel en annen sak
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Hun var ca tre mnd da vi døpte henne i september, og da kjøpte jeg en pen ullkjole fra Lille Lam med matchende body... så brukte hun strømpebuksene hun hadde under dåpskjolen... Og kjolen kunne hun jo bruke igjen senere, nå som hun snart er to år bruker hun den faktisk som vest:) Anonym poster: 961388abb9156aadfed1632d9893eda4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå