Gå til innhold

Klær til dåpsbarnet ?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta skal døpes i mai. Ikke for varmt, ikke for kaldt. Når vi bytter fra dåpskjolen, hva tar vi på henne? Kjole? Annet pentøy? Eller "vanlige babyklær"? Hva er vanlig ?

 

Anonym poster: 3288ba13b06c1616db7b42eea056bfe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt opp til den enkelte, men de fleste pynter nok litt. Men hvor lenge de holder seg rene er vel en annen sak ;)

Skrevet

Hun var ca tre mnd da vi døpte henne i september, og da kjøpte jeg en pen ullkjole fra Lille Lam med matchende body... så brukte hun strømpebuksene hun hadde under dåpskjolen...

Og kjolen kunne hun jo bruke igjen senere, nå som hun snart er to år bruker hun den faktisk som vest:)

 

Anonym poster: 961388abb9156aadfed1632d9893eda4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...