CaptainHindsight Skrevet 5. februar 2013 #26 Skrevet 5. februar 2013 Jeg burde helt klart gjort det:) men det var mektige saker, og det overmannet meg fullstendig .. Glemte til slutt nesten å tygge Men er det ikke godt da? Takk for fristelsen forresten... Alt jeg har er rett i koppen kakao og en trøtt mann... >:/
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. februar 2013 #27 Skrevet 5. februar 2013 Kanskje vi bør lage egen snop/friste tråd.. Der vi lister opp nammis vi kommer over etterhvert dere har hvertfall fått meg til å sikle et par desiliter det siste døgnet...
Catlady Skrevet 5. februar 2013 #28 Skrevet 5. februar 2013 Jeg burde helt klart gjort det:) men det var mektige saker, og det overmannet meg fullstendig .. Glemte til slutt nesten å tygge Men er det ikke godt da? Takk for fristelsen forresten... Alt jeg har er rett i koppen kakao og en trøtt mann... >:/ Jo, det var frøktelig godt Litt uggen i magen nå bare Jeg har faktisk også en trøtt mann, og rett i koppen kakao Lar dog begge være nå for denne gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå