Gå til innhold

Elghufs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte google for å finne ut hva dette er og nå som jeg har sett det er jeg splittet. En del sier NEI dette er tungt, og en del sier JA dette ser gøy ut. Skjønner nå at jeg er syk i hodet

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Ah, god gammel spretten skigang, har gjort noen km sånne i mine langrennsår... Ja, tror faktisk jeg syntes det var litt gøy også, og dødseffektivt.

Skrevet

Er det god trening om man prøver å innbille seg at man klarer noen meter med det derre?

Skrevet

Jeg trodde forresten først at det var snakk om en elghufse...

Gjest sug lut
Skrevet

Du peser fort nok som en hval, i hvert fall. Vi pleide å bruke en sykt bratt og lang bakke til å kjøre sånne drag i, snudde på toppen og jogga ned igjen, nå fikk jeg nesten litt lyst til å prøve men da tror jeg kroppen dør av sjokk - får dra på meg litt grunnlagstrening først.

Skrevet

Der lærte jeg noe nytt! Ble fristet til å prøve jeg også, men må nok komme i gang med vanlig trening igjen først.

Skrevet

Tror jeg må ut og kjøpe staver.

Du Luten, jeg ser for meg at dette er noe man får store lårmuskler av? Jeg vil jo ikke ha for store muskler. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Du Luten, jeg ser for meg at dette er noe man får store lårmuskler av? Jeg vil jo ikke ha for store muskler. :)

Det veit jeg ikke noe om, men ville ikke tro det - ikke mer enn av annen løping lizzom.
Skrevet

Gud bedre! Jeg hadde dødd etter 10 meter!

Skrevet

Barmarkstrening, kjøres i gummistøvler med staver. Good luck. Hvem faen kjører elghufs på vinteren når man faktisk kan gå på ski? Og ja det er tungt. Pulsøkning og god teknikk er vel det man ender opp med...

Skrevet

Kjører du mye og tungt kan du få store muskler, men det handler nesten like mye om gener som trening.

Skrevet

Barmarkstrening, kjøres i gummistøvler med staver. Good luck. Hvem faen kjører elghufs på vinteren når man faktisk kan gå på ski? Og ja det er tungt. Pulsøkning og god teknikk er vel det man ender opp med...

Når det ikke er preparerte løyper i umiddelbar nærhet, så trener man på de måter man kan

Skrevet

Googlet "elghufs" i går kveld og har hatt mareritt i hele natt!!

Skrevet

Når det ikke er preparerte løyper i umiddelbar nærhet, så trener man på de måter man kan

Hva med å feks jogge i stedet? i kupert terreng..

Skrevet

Eller som da jeg bodde på Ila, opp og ned bakken ved Mølla? Alle andre bratte bakker funker nok også :)

Skrevet

Jogge funker det, men jeg liker å kunne varierer litt også er jeg sånn som må prøve alt, spesielt hvis det ser tungt og jævlig ut ;)

Skrevet

Jogge funker det, men jeg liker å kunne varierer litt også er jeg sånn som må prøve alt, spesielt hvis det ser tungt og jævlig ut ;)

ah, da jogger du, men i bakkene så kjører du elghufs. Da får du finfin intervalltrening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...