soltilbederen Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Er det noen i dette langstrakte landet som har barn født på 17 mai?? hvordan feirer dere evnt??
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Har ikke prøvd det, men regner medde flytter feiringen til nærmeste helg eller passende dag. Julaften og 17.mai er neppe dagen for barneselskap. Men kanskje familieselskapet kan tas påettermiddagen om dere har denslags? Uansett hvilken dag man er født på blir det ofte slik at man ikke har anledning til å ta feiringen på selve dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå