Gå til innhold

Har funnet en slankekur som fungerer for meg ! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet mitt er at jeg elsker godteri og syns ikke det fungerer å bare spise litt. Må ha mengder :)

 

Så de tre siste ukene har jeg spist 1200 kalorier hver dag unntatt lørdag. Da har jeg spist akkurat det jeg har hatt lyst på, inkludert godteri. Denne lørdagen spiste jeg:

 

Frokost: 3 knekkebrød

Lunsj: 1 rundstykke

Middag: 1 porsjonspiza

 

I tillegg spiste jeg 1 stor japp, to kakestykker, smågodt og nøtter.

 

Har gått ned èn kilo i uken på denne måten, og er altså bare 7 kilo unna målet. Jippi!

 

Anonym poster: d672f133a3e39b33e2289737fb99a539

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si fra hvordan det går da. Med min erfaring kan jeg si at det kommer til å få motsatt effekt i det lengre løp.

 

Anonym poster: 7afce02f8ba10f23b5d2c59132e7fdf9

Skrevet

Hva med frukt og grønt? Omega 3? Nok proteiner? Dette høres veldig, veldig usunt ut!! :o

 

Anonym poster: 590ae520ea0022f70e6df0d37c21889b

Skrevet

Omtrent som meg! Spiser mye hjemmelaget knekkebrød, frukt til mellommåltid, og til middag kjøtt, fisk og grønnsaker. Spiser som jeg vil på lørdagene. Gått ned 18kg siden august :)

Skrevet

Hva med frukt og grønt? Omega 3? Nok proteiner? Dette høres veldig, veldig usunt ut!! ohmy.png

 

Anonym poster: 590ae520ea0022f70e6df0d37c21889b

 

Hva er usunt? Tar omega 3 og spiser kjøtt, grønnsaker, knekkebrød med lettost og lettyoghurt alle dager unntatt lørdag.

 

Anonym poster: d672f133a3e39b33e2289737fb99a539

Skrevet

Omtrent som meg! Spiser mye hjemmelaget knekkebrød, frukt til mellommåltid, og til middag kjøtt, fisk og grønnsaker. Spiser som jeg vil på lørdagene. Gått ned 18kg siden august :)

 

Så flink du har vært! Skal du ned mer?

 

Jeg syns det går helt greit å spise sunt og lite hele uken når jeg kan kose meg på lørdagen. Så sprekker jeg ikke.

 

Anonym poster: d672f133a3e39b33e2289737fb99a539

Skrevet

Du går ned, ja. Men fordi du ikke legger om kostholdet kommer du til å falle tilbake til gamle vaner etterpå. Jeg vet, på den kjedelige måten.

Skrevet

Slik gjorde jeg det for noen år siden også! Spiste to knekkebrød til frokost, lunsj og kvelds også variert middag. Det var jo selfølgelig ikke alltid jeg spiste knekkebrød, salat var også en favoritt. Frukt spiste jeg også.

Lørdagen spiste jeg akkurat det jeg ville. Som regel var det frokostblanding, en skillingsbolle, noe god middag, og sjokolade! Funka godt på meg, gikk ned 13 kg. Jeg gikk i tillegg tur på en time hver dag da.

Skrevet

Du går ned, ja. Men fordi du ikke legger om kostholdet kommer du til å falle tilbake til gamle vaner etterpå. Jeg vet, på den kjedelige måten.

 

Nei, for jeg levde omtrent slik før graviditetene som har gitt meg 10 kg ekstra. Før det spiste jeg alltid godteri bare på lørdagen, og svært sunt på ukedagene (men mer enn de 1200 kaloriene jeg spiser nå selvsagt). Så jeg tenker at dette er å finne tilbake til gode gamle vaner.

 

Anonym poster: d672f133a3e39b33e2289737fb99a539

Skrevet

Hva med frukt og grønt? Omega 3? Nok proteiner? Dette høres veldig, veldig usunt ut!! :o

 

Anonym poster: 590ae520ea0022f70e6df0d37c21889b

 

Hva er usunt? Tar omega 3 og spiser kjøtt, grønnsaker, knekkebrød med lettost og lettyoghurt alle dager unntatt lørdag.

 

Anonym poster: d672f133a3e39b33e2289737fb99a539

Nå skjønner jeg! Trodde du spiste Japp og kake hver dag - hahaha. Sånn er det når man løper rundt uten briller! :P

 

 

Anonym poster: 590ae520ea0022f70e6df0d37c21889b

Skrevet

Jeg skal ned 16kg til ;) nok å ta av ja! Jeg måtte finne en måte å gå ned på som funker for meg, og som jeg kan fortsette med når jeg har gått ned det jeg vil. Jeg må også ha en kosedag i uka for ikke å sprekke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...