Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Jeg er sååå sliten nå og ber til Gud om at det snart må komme en ende på dette! Først ble treåringen i huset syk med høy feber og vondt i magen - og oppkast. Dette varte en snau uke. Innen han var frisk igjen fikk jeg halsbetennelse og hadde 39,5 i feber i nesten en uke. Samtidig ble ettåringen syk med høy feber, hoste og snørr.. Hun smittet også storebror, som har hostet og snørret i halvannen uke nå.. Begge barna hjemme.. Når penicillinkuren min (for halsbetennelse) begynte å nærme seg slutten fikk jeg feber igjen, og .. joda, var smittet av barna! I dag begynte ettåringen å kaste opp og hadde diare! Ny runde med laken- og sengetøyvask hele døgnet... Barna, og særlig minstemor, er så grinete og plaget. Jeg har båret rundt på henne i snart tre uker, samtidig som jeg altså har vært syk selv... Hun sovner bare oppå brystet mitt, og må lures i seng når hun sover dypt nok... er som å ha et spedbarn igjen.. Hun våkner hver time natten gjennom og må tas opp fordi hun hoster og slimer så fælt.. .gråter og gråter... Forleden natt gråt vi begge to ;-) og mannen spør du? nei, han må jo jobbe må vite... Er så lei... Anonym poster: e2361493dd935923be58e25c80225c72
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Friske som fisker, heldigvis, flaks Anonym poster: 907b5c683cc680db30caed0945051d11
Fire småtroll Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Vi har sluppet billig unna denne vinteren, bank i bordet! Alle fire ungene hadde en runde før jul hvor de hadde en dag med feber og en dag med oppkast, men ble ikke mer enn det. Ikke veldig syke og ble fort friske igjen. Ellers har det bare vært litt snørrete neser, ikke noe feber eller skikkelig sykdom, ingen fravær. Her er det også sånn at det stort sett er mannen som er hjemme når det er syke barn da, har ikke hatt en eneste dag med barns sykdom på mange år jeg... De er heldigvis lite syke.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Hæ? Er det vinter? Den har vi ikke merket noe til.. Her har vi vært konstant snørrete, forkjølet og smått med feber siden november. Omgangsyke x 3.. Sist gang varte den en uke hos meg. Nå er mannen dårlig og tror han brygger på... *trommevirvel* omgangsyken, eldstemann har feber og magevondt. Minstemann har diarebleier.... Gi meg og litt styrke da. Anonym poster: 931eea4a0b56715401ea24088d190554
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Endelig på bedringens vei etter å ha vekslet mellom omgangssyke, lungebetennelse, influensa og omgangssyke igjen siden november. Skvatt til da jentungen klaget på vondt i halsen i dag. Krysse fingrene for at ikke det blir noe ut av det... Anonym poster: 06bc27b44f72b86c18db41ef2996cbbf
Ikkesåallerværst Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Rævva. 8 brystbetennelser. Tre runder med omgangssyke på mannen og eldste. Fire ørebetennelser og to forkjølelser på minste (9 mndr..), en forkjølelse og en ørebetennelse på eldste. Mannen er utbrent, og jeg har ikke sovet mer enn to timer sammenhengende siden juli. Som sagt, RÆVVA.
Husbygger Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Her har det gått i ett med sykdom siden midten av desember! Krysser fibgrene for at vi er ferdige nå, nå har vi vært friske i nesten 1 uke, huuurraaa :-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Nesten godt å høre at det ikke bare er i mitt hus det er unntakstilstand... Men, fy søren så sliten man blir. Det absolutt mest slitsomme med å ha barn er å passe dem når man er syk selv! Jeg er så sinna på mannen for tiden for at han ikke har en normal jobb der han kan ta ut sykedager!! Litt dårlig gjort for jeg nyter jo godt av lønnen hans, men akkurat nå ville jeg gladelig solgt både hytte og båt... Hadde sikkert angret på det om en stund da men ;-) HI Anonym poster: e2361493dd935923be58e25c80225c72
TPK Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Vinteren har ikke vært så ille, før januar kom. Da fikk vi hele pakken på en gang. Eldste har vært mer hjemme enn i bhg i januar Men akkurat nå er alle friske utenom mannen, så får håpe han også blir frisk snart!
Honningmelon Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Tja, både og. Har hatt en runde mef halsbetennelse med antibiotika på alle barna, to runder med halsbetennelse og antibiotika på meg, noen runder med feber på minsta og hele FEM runder med spy! Ser jeg mer spy nå så spyr jeg.
zombie Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 verre enn verst!! baby og 4åringen har vært inn og ut av sykehus siden oktober pga astma. Når de er friske nok til å være hjemme, er det medisin hver 3. time døgnet rundt. baby, toåringen og fireåringen har hatt 4 omganger med omgangssyke, svineinfluensa, forkjølelse og feber om hverandre. Sliten og VELDIG lei av syke barn
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Over 3 mnd med masse forskjellig snadder. Hele familien. Jeg høygravid nå og har ikke fått forberedt noe til den lille som kommer. Helt utslitt Håper det kan bli rolig nå frem til fødsel!! Anonym poster: bc53f980ce7a87ee33870999144a0d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå