megogknotten Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 For å gjøre historien til de siste ukene kort, så har jeg vært på 4 ultralyder grunnet en cyste og graviditet. Skulle være i uke 7-8 nå. Dette har blitt gradvis satt tilbake. Ultralyd nummer 3 for to uker siden, fortalte at ved neste ultralyd (som var i dag) ville den endelige konklusjonen komme, men det så ikke lovende ut. Hadde da bare en oppklaring i livmoren. Det var ikke noe mer å se. I dag så de helt klart og tydelig fosteranlegg og en spire på 4mm men ingen hjerteslag. Dette sa de at var fordi graviditeten nå var i uke 5. Den siste dagen vi hadde sex var 31. desember.. noe som tilsvarer at selv om jeg ble befruktet så sent, så ville det vært hjerteslag i dag. Jeg testet positiv allerede 5. januar.. Siden det var noe forandring på disse to ukene, må jeg vente enda to nye uker før de gjør seg opp en mening om at det er et normalt svangerskap eller ikke. SLITEN av å gå sånn å lure, tenke, føle, håpe... Jeg var innstilt på at det var en stor risk for at ting ikke hadde utviklet seg i dag og var klar for å sette igang med neste forsøk snarest mulig. Nå blir det antageligvis ingen 2013 baby. Sukk...
Håperpåønskebaby Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Skal ikke påstå at jeg kjenner situasjonen du er i nå, men skal ikke mye til for å kunne si at det må være utrolig tøfft! Og det er klart at man håper så lenge man kan, og tviholder til det lille håper som finnes, det er jo netopp det som gjør oss mennesklige! Er selv utrolig sliten både fysisk og mentalt av å endelig ha klart å bli gravid, men så få store problemer med bekkenløsning veldig tidlig og ikke kunne jobbe tar nesten knekken på psyken min. Og dagen i dag har gått til å være på sykehuset med en meget syk mann, og to tenåringer hjemme... Følelsen av å ikke klare å tenke og bare føle seg sliten og utmattet rent mentalt, er helt forfærdelig, man har bare lyst å grave seg ned og gråte seg selv i søvn...! Kommer til å tenke masse på deg i tiden fram over! Håper dere klarer å komme gjennom dette sammen og at dere er flinke til å bruke tid sammen, *klem*
megogknotten Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2013 Takk for klem Sender en i retur. God bedring til dere i heimen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå