hilde og gutta Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Hei. Vi har bestilt sommer ferie i Sunny Bech i Bulgaria. Vi er 2 voksne og ett barn på 2,5år. Er det noen som har värt der nede i juni/juli med små barn? Er det noen aktiviteter man kan gjöre i området? Vär? Har mange spörsmål, men starter med disse!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Hei. Vi har bestilt sommer ferie i Sunny Bech i Bulgaria. Vi er 2 voksne og ett barn på 2,5år. Er det noen som har värt der nede i juni/juli med små barn? Er det noen aktiviteter man kan gjöre i området? Vär? Har mange spörsmål, men starter med disse! Mannen min er derfra.... Og befolkningen der nede hater turister for det meste, så ikke forvent superservice og hyggelige mennesker. Spørs jo på området dere har valgt osv , men jeg personlig ville ikke dratt med meg barn dit,... Korrupsjon og kriminaitet til tusen.. Anonym poster: e63b3de6ec972eac9bce3c0ac81723ab
Februargullet2013 Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 er ikke det der ungdommene fester mye?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Vi valgte Albena som ligger lenger nord da vi reiste med barn til Bulgaria. Veldig fint for ungene der Stille og rolig, og på en måte et eget inngjerdet område for turistene.... Tror jeg ville tenkt meg om før jeg hadde reist med barn til Sunny Beach. Har hørt altfor mye negativt om den plassen. Som f eks voldtekter, partydop i drikke, blind vold, annen kriminalitet osv. Anonym poster: 5430c7fb3997ea69a867ba2a66f47332
Frufluffy Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Hei Vi var i Bulgaria i fjor, i en mye mindre by som het Obzor. Det funket veldig bra med barn, vi bodde på stranden og var 6 barn og 6 voksne Jeg kan skrive under på at servicen er dårlig, makan til dårlig service har jeg ikke opplevd i noe annet land! Noen på flyet nedover likte seg så godt i Bulgaria fordi innbyggerne ikke var så masete(som feks i Egypt og Tyrkia) Etter en dag så skjønte jeg at de var ikke behagelige, de var late eller mindre intelligente (det er jo det intrykket du får når fok velger å svare vet ikke for å slippe å slite seg ut) Uansett Sunny Beach var vesentlig mer hektisk og ikke noe for meg, men det er mulig det finnes roligere deler på stranden enn der vi var den dagen vi dro dit. Masse shoppingmuligheter sa de andre som shoppet i stedet Det er badeland og mange aktiviteter som arrangeres av reisebyråene som feks båtturer, fjellturer ol. Vi var på piratbåttur fra Sunny Beach, der var det aktiviteter ombord som var tilpasset barn, passet bra for min på 6, men var kanskje ikke noe for eldre barn. Fjellturen var igrunn veldig bra, vi red på hest, kjørte ATV, skjøt med pil og bue og gevær. Midt i blinken for min gutt. Sunny Beach har jo ikke et godt rykte, men jeg tror mye dreier seg om unge mennesker som roter seg borti ting når de er på byen (som partydop og voldtekter)
Frufluffy Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Meg igjen Det er ikke så ofte jeg reiser på sånne reiser, er som regel i Spania hvor vi har stranden for oss selv og et helt annet tempo. Jeg tror at mange, også småbarnsforeldre koser seg i Sunny Beach for dere er jo ikke ute å fester om natten og det krydde jo av barn på stranden som er langgrunn. Hadde jeg kunnet velge, nå har jo dere bestilt, så ville jeg valgt en mindre by rett og slett. Mer oversiktelig og roligere forhold
Seriøst Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Jeg var der for noen år siden, og kan trygt si at jeg merket ingenting av det ryktet sier. Tror det må ha vært for mange år siden det var forferdelig der. Jeg syns stranda var nydelig, det er ikke så sinnsykt varmt der, og kort flyreise. Det som var negativt for min del var at jeg ikke likte maten der... Alt smakte rart, og ikke på en god måte.
Frufluffy Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Jeg var der for noen år siden, og kan trygt si at jeg merket ingenting av det ryktet sier. Tror det må ha vært for mange år siden det var forferdelig der. Jeg syns stranda var nydelig, det er ikke så sinnsykt varmt der, og kort flyreise. Det som var negativt for min del var at jeg ikke likte maten der... Alt smakte rart, og ikke på en god måte. Vi fant en restaurant som hadde god mat og da spiste vi der 3 ganger på en uke
Gjest Gul stjerne Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Bulgaria er helt topp! Har vært i sunny beach to ganger med lite barn, og opplever bulgaria som et vanlig sydensted. Dere kommer til å få det topp; billig og god mat, bra klima, nydelige strender. Gled dere!
hilde og gutta Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2013 Takk for svar dere! Har hört så mye forskjellige ting, derfor ville jeg höre med dere. Vi har ikke råd med så veldig dyre hoteller, og Bulgaria er litt billigere. Hadde egentlig tenkt på ett annet hotell, ett annet sted. Men det var utsolgt når vi skal dra. Hotellet vi skal på har All Inclusive,barne klubb og lekeplass. 100 meter til stranden. Koster det mye å leie stolsenger og parasoll?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå