Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Jeg napper og barberer så og si hver dag, så det er ingen som vet at jeg egentlig er ganske hårete. Har hår på haka, stortærne og magen. Ellers vill hårvekst nedentil, i rompa, legger, under armer og rundt øyebrynene. Har ALLTID en pinsett tilgjengelig! Anonym poster: 33af77ed9c1b899e822047e8ff927be9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Bare armhuler, og legger her, til og med på leggene kan jeg ta sånn ca to ganger i mnd. (bruker epilator) + Dåsa da Anonym poster: 1b7db68555d28780d549522f9f32d192
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Er som deg, overalt. Bart, ulvehender, armer, armhuler, ben, mage og nedentil.. Fjerner alt det da. Anonym poster: 55361073a90da732ea7afdc4016cef9d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 På hodet, armhulene, legger, stortærne, øyebryna, og nedentil. Barberer amhulene og noen ganger leggene. Jeg klipper hårene på stortærne og napper øyebryna. Nedentil gjør jeg sjelden noe. Med mindre jeg skal ha mannfolk besøk. Og det er sjelden. Anonym poster: 6a5357887efc8405c4cb04bf73f66ab8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Under arma, mellom beina og litt nederst på leggene- dette fjerner jeg. Ellers har jeg bare helt lyse, myke og korte hår rundt omkring, så det trenger jeg ikke gjøre noe med. Anonym poster: bd3dad8378eef88c7e607ba7288ce027
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Vi har alle hår over hele kroppen. Mer eller mindre. For min del har jeg tykt hår på hodet i tillegg til at jeg har øyenbryn (som er helt vanlige og ikke trenger napping). Jeg har selvsagt hår under armene og i underlivet. 2 fordømte hår på haka stikker av og til ut. Er heldig som bare behøver å barbere leggene ca hver annen uke. Det er såpass lite at en kjapp runde med epilator holder. Armhulene tar jeg med høvel ca 1-2 ganger i uka. Anonym poster: 99117b36f8740fd7029ba2440b4cf805
Bananahammock Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Jeg er heldig. Jeg trenger ikke å barbere leggene, trenger ikke å nappe bryn, og barberer meg bare nedentil og under armene en dag i uka. Jeg har veldig lyse, myke hår, som vokser sakte
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har faktisk mye hår på lårene. Er det vanlig. Det er en tidkrevende prosess å barbere legger og lår. Syns det er så fælt at jeg ikke vil gå til voksing. Jeg har lyst hår på hodet, men svart hår på lår og legger. Æsj! Anonym poster: 73b13c68e057878d81cc385bc21e762a
Tuttelura881 Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Barberer aldri leggene, armene og huhaen ca en gang i uka. Har veldig lyse og tynne hår virker som alt det tjukke har samlet seg på hodet Øyenbrynene bruker jeg og forme "nappe", men må farge de med en lett brun farge. Ellers vises de ikke:-/
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har bart, noen svarte hår på haka og halsen. Har ei stripe med en del svarte hår fra navlen og ned. Bikinilinje som er ganske stor, mye hår på baksiden av lårene. Fjerner det meste hele tiden, bikinilinjen og lårene, ikke fullt så ofte. Skjems av hårveksten min Anonym poster: a6e530275bb7865d2233009ac5f90523
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har bart, noen svarte hår på haka og halsen. Har ei stripe med en del svarte hår fra navlen og ned. Bikinilinje som er ganske stor, mye hår på baksiden av lårene. Fjerner det meste hele tiden, bikinilinjen og lårene, ikke fullt så ofte. Skjems av hårveksten min Anonym poster: a6e530275bb7865d2233009ac5f90523 Det gjør jeg også. Det er skikkelig kjipt. Svarte er de også. Hadde i det minste vært litt bedre om jeg hadde lyse hår! Anonym poster: 33af77ed9c1b899e822047e8ff927be9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Ååå, beklager, men syns det er fantastisk å høre at andre har det sånn som meg. Har følt meg som en apekatt siden slutten av tenåra. Redningen min ble en epilator, voks og en alltid tilgjengelig pinsett. Skulle hatt en hundrings for hver time jeg har brukt på å fjerne kroppshår... Anonym poster: 93062395336b33cd7743f120c3883e5a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 Har hår på hodet, bryn, vipper. Fjerner armhuler, legger og nedentil. De mirkoskopiske usynlige hårene på resten av kroppen får være der, de ser man kun med lupe, så de regner jeg ikke med. Men strengt tatt har man vel hår overalt bortsett fra lepper, håndflater og forsåler. Er glad jeg er heldig og har lite hår, men kunne gjerne vært helt naken i armhulene og mellom beina, og bare hatt det samme mikroskopiske dunet som på magen og lårene, på leggene også... Anonym poster: 49df48949ddc6602d0f532586ad14974
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #14 Skrevet 4. februar 2013 Tror nesten det er lettere å si hvor jeg _ikke_ har hår? Har ikke hår på nesen og i panna, og ikke på ørene eller på ryggen, ikke på skuldre og øverst på brystet. Ellers er det vel overalt...masse mørke hår, bruker enormt med tid på å barbere og nappe Anonym poster: 8d4a2025cc29e0a09b04f19e3e30d5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå