Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Jeg var på fyllerier på lørdag og så ikke Magnus Grønnebergs kveld. Noen som vet om den går i reprise? Og hvem er det neste gang?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Aner ikke noe om reprise- men kanskje du kan se det på nett på Tv2s nettsider? Om jeg ikke husker helt feil er det Marions kveld neste gang.
Magia Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Det gikk reprise i går allerede, så vet ikke om de sender det enda en gang? Var fint, så du gikk glipp av noe Sånn bare for å gni det inn!
Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Ah, Stina06, det var bra å høre! Takker og bukker og gleder meg til lørdag!
Iiiiik Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Marion neste gang. Med mye tårer så det ut til på traileren. Hun er siste ut, er hun ikke?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Marion neste gang. Med mye tårer så det ut til på traileren. Hun er siste ut, er hun ikke? Hmmm, har de hatt Ole Paus da?
bIomstre Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Går den ikke på zebra Ila uka da? Jeg vil se nå! Arrg, glemte å sette på opptak
Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Marion neste gang. Med mye tårer så det ut til på traileren. Hun er siste ut, er hun ikke? Hmmm, har de hatt Ole Paus da? Nei, han er nok sist. Det blir spennnende hva de plukker, håper de drar på med Paus-posten-harselering, ikke bare siste tjue års følsomme Ole. Jeg vil ha Berge Furres Boogie Woogie og Balladen om Lars Gule og sånt!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Marion neste gang. Med mye tårer så det ut til på traileren. Hun er siste ut, er hun ikke? Hmmm, har de hatt Ole Paus da? Nei, han er nok sist. Det blir spennnende hva de plukker, håper de drar på med Paus-posten-harselering, ikke bare siste tjue års følsomme Ole. Jeg vil ha Berge Furres Boogie Woogie og Balladen om Lars Gule og sånt! Puh, det var jammen bra. Er han jeg har gledet meg mest til!
Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Pausposten, drømmelista: «Balladen om politiinspektør Rynning-Tønnesen og sekretær Andreassen ved Bergen politikammer» «Viser vedr. Den nu så bekjendte og i alle skikkelige menneskers omdømme afskylige bombeeksplosjonen i bokhandelen Oktober i Tromsø by» «Balladen om Sylvia Rafael og Herr Annæus Schjødt» «En sang vedr. konserthuset i Oslo» «Show-Down i Nøtterøy, en kommunal western» «Et stev om Herr Lars Gule, Larvik» «Balladen om Fru Gunvor Galtung Haavik» «Vise vedrørende Brigitte Bardots opphold i Alaska og herr Brian Davis' dyreshow samme sted» «Morgensang fra redaktøren 13. juni om morgenen» «Berge Furre Boogie Woogie «Sommer i Sarons dal» «Balladen om Arne Bendiksens tapte ære «Balladen om L. J. Dorenfeldt» «God jul, gledelig jul»
Iiiiik Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Nei, dere har selvfølgelig rett. Ole Paus har ikke vært i fokus ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå