Gå til innhold

Charterferie i mai.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske bereist, men er newbie når det gjelder charter og reise med småbarn. Har vært på flere turer med mini på 15mnd, men ikke "ordentlig" charter.

Såvidt jeg har letet fram, så er de aktuelle kandidatene Hellas eller Tyrkia første uken i mai. Vurderer Sunwing i Side, men elsker også Hellas. Viktig er gode senger, sol, varme og at det er rent og pent med gangavstand til en by/sentrum. Har vurdert all incl, men også halvpensjo og sunwing inclusive som er litt færre måltider. Baby ca halvannet år når reisen skal gjennomføres. Noen som har gode tips i charter-helvete? Er jo nesten fooor mye å velge mellom. Budsjett ca 15000 dersom all incl. Og noe mindre dersom kun frokost, halvpensjon e.l.

Blir glad for tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært på Kypros i mai, Althea beach. Veldig fornøyd. Godt og varmt, ikke så stort sted, rent og pent. Men er nok litt dyrere enn feks Tyrkia. Da jeg ringt reiseoperatøren og spurte hva de anbefalte så stod d mellom Tyrkia og Kypros pga temperatur. Men Hellas går sikkert også fint.

Skrevet

Kypros har jeg ikke tenkt på en gang. Har vært der en gang før, men det er lenge siden. Må sjekke. I hovedsak Tyrkia, Hellas (evt mallorca, men litt ustabilt vær) pga direktefra Bergen..

Skrevet

Hadde ikke reist til Mallorca i mai.. Tyrkia og Hellas er nok bedre værmessig på den tiden : ) Men har venner som har opplevd regn på Kreta i mai...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...