Gå til innhold

hjelp! oppdaget nettopp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at det har begynt å vokse hår på puppene mine! 1 cm lange lyse tjukke hår.. :-( Har fått dem på magen også, det har jeg sett en stund....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid? For da er det normalt og alle kvinner kan få hår her og der. Har svarte på puppene mine som nappes vær uke. Grøss...

Anonym poster: 43ed705bf6d639d788ea11a1ae1c097a

Skrevet

Velkommen til sommer og vintersesongen av livet! Eller de eldre sine rekker, gæmlis-perioden osv.

Eg har to hår som veks vilt under kjeven. Eg må nappe dei annakvar veke.

Heldigvis er dei lyse, så det kunne ha vore verre, men det er noko herk;)

Det er berre å stålsette seg. Eg reknar ikkje med at det minkar i omfang.

Skrevet

Jeg har alltid hatt lange mørke hår rundt brystvortene og svarte hår fra navlen og ned. Nå når jeg er gravid stoppet hårveksten på den ene puppen og det dukket opp mer dun på hele magen.

Helt normalt!!:-)

Anonym poster: 07a62c18cfea13a8d5c841c19533098b

Skrevet

Hår på magen fikk jeg i svangerskapet... :-/ Er nok ikke overgangsalderen, jeg er under 25.... Er det håp om at det går bort??? Føler meg jo utrolig flott nå! Fikk baby for 2 mnd siden, så kan jo hende jeg fikk de i svangerskapet....

Skrevet

Hår på magen fikk jeg i svangerskapet... :-/ Er nok ikke overgangsalderen, jeg er under 25.... Er det håp om at det går bort??? Føler meg jo utrolig flott nå! Fikk baby for 2 mnd siden, så kan jo hende jeg fikk de i svangerskapet....

Eg er no farsken ikkje i overgangsalderen eg heller, om det var det du insinuerte;)

Skrevet (endret)

Slapp aaav ;) ta de bort og lat som du aldri har sett de.. Ha et par plagånder rundt brystvortene og på halsen selv.. Og de er ikke lyse og anonyme når de plopper opp. Men er rask til å ta de bort. Så det er ingen som har sett de ;)

Har vel hatt de siden jeg var ca 20.. Mer i perioder og ingenting i andre. Hormonstyrt sier legen ;)

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Skrevet

Har fått pels på magen, men satser på at det forsvinner etter fødsel.

Skrevet

Jeg har noen lange svarte på stortærne. Går jeg barbent, kan jeg feie gulvet med de :)

Vi kan alltids teame opp, du og jeg, så kan vi mønstre på sirkus Arnardo og tjene penger til laserbehandling?

Skrevet

Heldigvis er jeg meget lyshåret og lite plaget med skjemmende hårvekst.

Kan kun gi noen enkle råd: voks, napp og blek :)

Skrevet

Du er ikke alene ser du. Jeg har noen svarte som vokser på puppene, under navelen og ned og under haken.

Anonym poster: 3302e32e437aa3055eecea47863f4eae

Skrevet

Eg er no farsken ikkje i overgangsalderen eg heller, om det var det du insinuerte;)

Hehe, du snakket om livets vinter, var det jeg tolka det som ;-)

Skrevet

Jeg har noen lange svarte på stortærne. Går jeg barbent, kan jeg feie gulvet med de :)

Vi kan alltids teame opp, du og jeg, så kan vi mønstre på sirkus Arnardo og tjene penger til laserbehandling?

Hahaha, ja :-D

Uff, håper virkelig jeg slipper å få skjegg.... :-p

Skrevet

Wææææ for en u-delikat tråd!!!!;D Hehehe, var ikke plaget med noe jeg heller, takk og lov, som om man ikke følte seg ekkel nok fra før av mange ganger...men ''ryktene'' sier at om man får lange hår, så får man gutt? Bare en myte?

Skrevet

Haha! Puppehåååår!

Anonym poster: 85d61d1291853fb01e385740b212ec63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...