Gå til innhold

Barn på ca 22mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Allerede begynt å tenke på sydentur i sommer, og da vil jenta mi være 22mnd når vi reiser. Lurer da på litt forskjellig: hvilken str i klær bruker deres? 80 er stort ennå (16mnd), og lurer på om hun kanskje bruker den str ennå. Sover deres på 22mnd på dagen? Tenker uansett at det er lurt i syden. Hvordan er de sånn generelt? Vet det varierer, men klarer liksom ikke å se for meg/tenke meg til hvordan hun vil være da/hva hun får til. Hehe.

Anonym poster: 71336d97c27df886a9381808b8506df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 21 mnd nå. Hun er litt lita, 81 cm og 11 kg og bruker 80/86 i klær. I sommerklær kan hun sikkert bruke 74 også.

Sover en gang om dagen, har nylig gått fra 1 1/2 time til 1 time.

Jenta mi har ganske mye vilje og temperament, og kan få noen "anfall" i løpet av dagen om hun ikke får det som hun har tenkt. Hun har ikke så veldig mye språk enda og noe av frustrasjonen kommer nok av at hun ikke får gjort seg så forstått som hun vil.

Vi var i syden i høst når hun var 18 mnd og det gikk bare fint.

Anonym poster: 425e9a1e4699edfe6de3c07ba887dc6a

Skrevet

Jenta mi blir 22 mnd denne mnd. Hun er lang, 90 cm, så bruker 92-98 i klær. Men, jenta di regner jeg med kan bruke 86 når hun er 22 mnd etter størrelsen hennes å bedømme.

Jenta mi sover en gang pr. dag. Fra 1-1 1/2 time. Hun sover godt om natta. Ellers er hun flink til å snakke og gjør seg godt forstått.

Hun trenger litt underholdning for å holde seg i ro, så lurt å tenke på i flyet :-)

Skrevet

Takk for svar:) er veldig spent på hvordan det vil gå på flyet! Har vært i syden to ganger allerede (6mnd og 1år). Da gikk det kjempe fint, men nå har hun aldri tålmodighet til å sitte stille mer enn 1min;). Hmmm... Merker også at hun har sterk vilje allerede og vil helst ha ting på sin måte;). Blir spennende dette:).

Hi

Anonym poster: 71336d97c27df886a9381808b8506df4

Skrevet

Minstejenta vår er straks 22 mnd nå. Hun bruker str 86 i klær. Hun sover t dupper på dagen enda. En på ca 1 1/2 - 2 timer på formiddagen og en 3 kvarters dupp fra ca 14.30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...