Gå til innhold

Flaut men seriøst problem :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan begynne med at jeg er høygravid, så babyen presser sikkert på "alt". Problemet mitt er at hver gang jeg er på do, om så bare for å tisse, så kommer det bæsj på papiret når jeg tørker meg. Virker som om jeg "lekker" der bak. Er ikke løs i magen, men en mellomting.

Noen som har opplevd det samme i slutten av svangerskapet? Eller bør jeg ta det opp med legen ? :S

Anonym poster: 99389caa41a33c382a4d4c9f41c8e6d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det slik selv :)

Anonym poster: b3d31036694b599e7d35b5284ec362ff

Skrevet

Godt å høre ! (Ikke for din del såklart, hehe). Men da kan det være bare pga min høygravide tilstand altså ? :) forsvant problemet etter fødselen?

Skrevet

Godt å høre ! (Ikke for din del såklart, hehe). Men da kan det være bare pga min høygravide tilstand altså ? smile.png forsvant problemet etter fødselen?

Hmm.. Ja, og nei. Det var mye tull med avføringen etter fødsel... "lekking" da og. Det ble slik at jeg fikk ikke tømt meg skikkelig om du forstår.... kunne presse for harde livet, men alt kom ikke ut... Og måtte gå på do mye mer enn før.. Vondt i endetarmsåpningen når jeg tørket meg..en sånn blanding mellom diare og normal... OFTE blod på papiret.. Men nå er det heldigvis normalt igjen og vært normalt en stund.. jenta er 11 uker :)

Anonym poster: b3d31036694b599e7d35b5284ec362ff

Skrevet

Ja det er den følelsen jeg har nå, blanding av normal og bløt avføring og får ikke tømt meg ordentlig hver gang. Presser uten at noe kommer. Men er ikke sår og blør ikke. Da får jeg smøre meg med tålmodighet og tenke at det går over etter hvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...