Gå til innhold

Karneval i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler dere på de minste barna? Har en gutt på halvannet som aldri i livet går med på å ha på seg noe kostyme... Noen som har tips til noe hjemmesnekret opplegg? Evt tips til hvor man kan kjøpe noe? Er ikke spesielt god på håndarbeid!

Anonym poster: 048d72cc5e4fbdad65f6bb9e77573a7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stripete genser og brun "posebukse" så kan han være klatremus.

Anonym poster: d827480e759dee8257cc8917deffe311

Skrevet

Tok på en rød body og svart strømpebukse, han var marihøne.

Skrevet

På h&m kjøpte jeg en genser og bukse i bomull med skjelett-trykk på, da eldstemann hadde spøkelsesfest i bhg. H&m har ofte "vanlige" klær eller todelte pysjer med morsomt trykk på, som fint kan brukes på karneval!

Skrevet

Ta ei snekkerbukse e.l. sy på noen lapper hist og her og en hale. ta på en body og rufs han godt i håret!!

Beste kostyme jeg noen gang har sett på en liten gutt!!

stømpebukse, blå shorts og hvit body = smurf

kle ungen i samme farge fra topp til tå og sy en hale på buksa = mye forskjellig (mus, katt, tiger osv)

Det enkle er ofte det beste!!

Skrevet

Jeg lagde en sånn "topplueball" som jeg sydde på baken på en hvit strømpebukse. Tok på ham den og en hvit body og en hvit kyse med topplueballer til ører og vips så var han et slags søtt dyr:)

Skrevet

Brun joggebukse og body. Værhår rundt munnen. Løve!

Skrevet

Tok pappans tshorte, klipte den taggete nede og i armene og sydde på en hale. Lagde noen hull rundt omkring i stoffet. Røde kinn og fregner. Vips, et lite troll:)

Skrevet

Jeg kjøpte en supermannpysj fra H&M som begge her har godtatt å ha på seg :)

Anonym poster: 5e3163bc850779b9a87fa1703074a98a

Skrevet

Hvit, eller grå, genser og strømpebukse, så kan han være kanin, katt, hare eller mus :) Kanskje får du lov til å hekte på et tau eller noe som hale.... Kan festes med sikkerhetsnål til strømpebuksa :) Kanskje, kanskje, får du tegne på noen værhår eller noe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...