Gå til innhold

Oxitoksin nesespray... Verdens aller største vits :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen ta dette med den helvetes ammingen altså:'( føler at jeg skuffer så innmari!! Har prøvd i 2 uker nå, og lillegutt vil ikke ta pupp. Og når han først tar, så er det måltidet like fort unnagjort som det startes på et nytt ett. Faen altså!! Fikk nesespray i dag, og da FORSVANT jo melka!!! :( ååh... Er så frustrert her jeg sitter!!! Føler ikke at jeg er bra nok for gutten min.. :( han får jo mme, og legger godt på seg, og har det jo bra.. Men er jo så mye han går glipp av ... Sorry, men trenger noen å klage litt til her...

Anonym poster: 8a5ec176ff56c78d4457c537540c449f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er tilfelig det med nesesprayen for den har ikke noe med produksjonen å gjøre...

Anonym poster: 1e6da651ea7eddb35d840e1f65f53e42

Skrevet

Hva er det han går glipp av egentlig? Har han det bra med mme så skjønner jeg ikke hvorfor du klager. Amme politiet er fælt, men et barn koser seg og har det like bra med mme.

Anonym poster: 08c02b0046beee977ff3c4daf9ec4722

Skrevet

Nesesprayen har ingenting med melkeproduksjonen å gjøre, så det er ikek den som har stoppet det opp. Den er kun designet for å hjelpe p åmed utdrivningsrefleksen. Så at du ikke har melk har nok en annen forklaring.

Anonym poster: 3c3dd634746f2a260966038419cd0745

Skrevet

Hvis du virkelig vil amme, så gå inn på ammehjelpen for råd. Og du kan sende lillenims her inne en pm, hun er ammehjelper og kjempeflink. Jeg brukte oxitocin med hell, men jeg hadde nok melk, men treg utdrivning.

Du må ikke amme. Når du har slitt livet og vettet av deg for å klare det, og endelig har fått det til, så får du likevel beskjed om å amme sjeldnere, slutte å amme på natta etter seks måneder, ikke amme i søvn, ikke amme som en del av kveldsrutinen osv. Da er det plutselig dumt ;)

Er det ett måltid han tar greit, feks om natten, så kan du jo holde på det? Masse fine antistoffer selv i bare ett måltid.

Ikke slit deg ut! Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...