januarbaby + novemberspire Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Bruker man det samme rivjernet som man bruker til ost når han skal rive gulrøtter til gulrotkake?
Mamma til 3? Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Jeg gjør ihvertfall det - liker at man kan se spor av gulrøttene i kaka
Love my kidz Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Ja jo grovere du rasper jo saftigere bli kaka
Mamma til tre gutter Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Når eg lager gulerot cupcake bruker eg det samme som osten... Har i olje som gjere at dei er veldig veldig saftige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå