Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 er i uke 17 nå. skal til legen om en uke. problemet er at jeg ikke liker legen min. å synes det er litt sent å bytte lege.. i uke 7-12 var jeg veldig kvalm men fikk ikke sykemelding.. endte med å bruke 3 feriedager og 2 egenmeldinger istede... nå har det akkurat vært turdag i bhg jeg jobber på og vi hadde skidag. de som ikke gikk på ski(meg) måtte gå bakerst i rekken å hjelpe barna som fallt. utrolig tungt. å har ikke rørt meg fra soffaen etter jeg kom hjem. har så vondt i ryggen. forrige uke gikk vi på skøyter.. da ramlet jeg på isen to ganger! men det gikk bra. bare blåmerker. men jeg jobber som spesped og må være med på aktivitetene. kan ikke bare se på.. gruer meg til legebesøket, vil da spørre om sykemelding 20% i håp om å få fri noen turdager... frem til vi er ferdige med de planlagte vinteraktivitetene. lurer på hvordan jeg kan legge dette frem for legen slik at han forstår at jeg ikke bare vil ha fri... men at jeg sliter disse dagene.. noen tips? Anonym poster: d5c6fe8a10f1c01aee6835e325ab196d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 stakkars deg. graviditet er ikke en sykdom, mange tror hvis det. Anonym poster: 1bd373186e14c1bdc368ccdfdd719beb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Nei, det er ingen sykdom!! Men veldig mange blir dårlige, og hva er vitsen med å slite seg totalt ut på jobb hvis man først blir dårlig?! Prøv å få ny lege hi Anonym poster: 1933dcafa882321e8c89f4fabd27509d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Ingen problem å bytte lege nå eller senere. Jeg flyttet og måtte bytte lege da jeg var i uke 35. Gikk helt fint det også. Anonym poster: 4f8587bf6e3493b1d61664db6092f60d