Gå til innhold

Februarprins 2013:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

var det postivt eller negativt ment? altså at jeg så annderles ut enn det dere trodde

Helt ærlig så hadde jeg sett for meg at du var rundt 20-22 år, musegrått hår, brune øyne og lav, dette var før jeg så bloggen din:) du så jo kjempe koselig ut:) og eldre enn 20-22 år;) dette er altså positivt ment:)

Lykke til med fødselen :)

Hi

( som IKKe er februarprins )

 

Anonym poster: 1082d1b4367d481aad25670f4c93a343

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Nice try!!! Hvorfor skriver du om deg selv februarprins ? For helt ærlig, hvem bryr seg??? Sikkert du som har alle kommentarene nedover her å.

 

Anonym poster: 5ac4a59b0fbdbf2833dee705a1eeb24c

 

Du bryr deg nå nok til å spre dritten din! Hva med å holde det unna trådene om henne hvis de plager deg sånn? Men da har du vel ingenting å grine over?!?

Skrevet

var det postivt eller negativt ment? altså at jeg så annderles ut enn det dere trodde

Helt ærlig så hadde jeg sett for meg at du var rundt 20-22 år, musegrått hår, brune øyne og lav, dette var før jeg så bloggen din:) du så jo kjempe koselig ut:) og eldre enn 20-22 år;) dette er altså positivt ment:)

Lykke til med fødselen :)

Hi

( som IKKe er februarprins )

 

Anonym poster: 1082d1b4367d481aad25670f4c93a343

 

hehe så pass ja. men er jo postivt da. Takk for det. er 27, så er godt over den alderen. Tusen takk for det :)

Skrevet

Nice try!!! Hvorfor skriver du om deg selv februarprins ? For helt ærlig, hvem bryr seg??? Sikkert du som har alle kommentarene nedover her å.

 

Anonym poster: 5ac4a59b0fbdbf2833dee705a1eeb24c

 

En særing her så vidt jeg kan se, og det er deg tralallala....

Kutt ut nå, og la dama være i fred. Skjønner ikke hva problemet ditt er.

 

 

Anonym poster: eab04902c770731332da7304962ea7a8

Skrevet

Nice try!!! Hvorfor skriver du om deg selv februarprins ? For helt ærlig, hvem bryr seg??? Sikkert du som har alle kommentarene nedover her å.

 

Anonym poster: 5ac4a59b0fbdbf2833dee705a1eeb24c

 

En særing her så vidt jeg kan se, og det er deg tralallala....

Kutt ut nå, og la dama være i fred. Skjønner ikke hva problemet ditt er.

 

 

Anonym poster: eab04902c770731332da7304962ea7a8

 

Hun er nok ganske venneløs og misunnelige på Februarprins som får positiv oppmerksomhet.

 

Anonym poster: 5e193869c6075d6fec7db0bfe899f347

Skrevet

Er bloggen slettet?

Nei.. Er oppe og går den.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Har alltid sett for meg ei på rundt 22, med mørkt langt hår, og litt lav. Så feil man kan ta! Veldig morsomt! :) Håper det blir litt action snart, det må være skikkelig kjedelig å vente slik. Lykke til :)

Skrevet

Jeg og så deg for meg som 20-22 , mørkt hår og lita. Lita som i 140 cm og 60 kg høygravid....

Utrolig rart hvordan hjernen lurer oss;)

Men for all del , positivt overrasket:) bare rart når ting ikke er sånn jeg så det for meg:)

Lykke til med gutten:)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Wow, snakker om å danne seg et såååå feil bilde i hodet da. :D

Skrevet

Jeg ble nesten litt letta når jeg så hvor normal hun så ut :) Siden hun har lagt ut så mye om intimbarbering og sexlivet sitt, så hadde jeg sett for meg ala Carmen Electra, bare med babykul. Aner ikke hvorfor! Veldig pen dame :)))

 

Anonym poster: bec628c334b2656ba1f140146d252a23

Skrevet

Kan dere ikke dele bloggen med oss andre også da?

 

Anonym poster: 854bd8e978010527dba5e1b99a457b44

Skrevet

Den er da på første siden, adressen

 

Anonym poster: 35ad88127874ccce15275135ca72f692

Skrevet

Kan dere ikke dele bloggen med oss andre også da?

 

Anonym poster: 854bd8e978010527dba5e1b99a457b44

Den står da på forsida.

februarprins.blogg.no

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Oj! Jeg hadde sett for meg ei skikkelig fjortisberte :))

Skrevet

Ikke for å skryte altså, men du ser akkurat ut som jeg forestilte meg!!!! Jeg trodde bare du var litt eldre. :)

Lykke til med fødselen!!

Skrevet

Har sett for meg ei på kanskje 20-22 med langt brunt hår, masse brunkrem og lange øyevipper jeg. Så ble veldig overrasket når jeg så deg.

 

Anonym poster: b98925351705592936f23492c7739241

Skrevet

Altså, jeg tror de fleste ble positivt overrasket Februarprins, du ser veldig normal og koselig ut :)

 

Anonym poster: f93bf6e40bf0e22ec6dbb6f536126bb9

Skrevet

Så for meg en veldig ung jente ala Amanda Sisse på De unge mødre med lite livserfaring, men som tror hun vet alt når jeg leste mange av de rare svarene du har gitt her inne.

 

 

Anonym poster: aa2983cacb3ff96147e86befd81bf092

Skrevet

Så pene du og mannen din er :)

 

Lykke til med fødsel!

 

Anonym poster: cc82879c04b6a251f7b49cf37c8c58e6

Skrevet

Håper det er en hyggelig grunn til at du ikke har vært pålogget på mange timer Februarprins!

Lykke til med fødsel!

 

Anonym poster: 4d17592d28dfd0fece99a1377aae0022

Skrevet

Kan noen linke? Får av en eller annen grunn ikke til å få opp bloggen :/

 

Anonym poster: 065eece82ff267877fc5fe2062feebdf

Skrevet

Hun er opptatt.. Med å ha sex. Det skrev hun på 3.trimester iallefall. Og dette er helt seriøst!

 

Anonym poster: 40d43646ddbe5a5a29b28c269d939cfc

Skrevet

Håper det er en hyggelig grunn til at du ikke har vært pålogget på mange timer Februarprins!

Lykke til med fødsel!

 

Anonym poster: 4d17592d28dfd0fece99a1377aae0022

 

Det var kommentar til din post.

 

Anonym poster: 40d43646ddbe5a5a29b28c269d939cfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...