Gå til innhold

Ingen menn er perfekt. Hva er din sin største feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Må ha fokuset over på andre så min ikke blir så utrolig vanskelig og irriterende.

Anonym poster: 5ca7bcc2f39312376556ba0a338c6732

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er innmari Lat innimellom,er vel det eneste som er Negativt og at han blir fort sint,ellers er han veldig god :)

Skrevet

Han er arbeidsnarkoman og når han er hjemme, vil han helst ligge på sofaen og klø seg på balla.

Anonym poster: b6c8e287f9a60ffd5093582caf55231b

Skrevet

at han har gått bak ryggen min med en annen, dette er 4 år siden, men tilliten vil nok aldri være der 100 %

Anonym poster: 1ddaaf09ec53628944611fb6d34bc27e

Skrevet

Han mangler litt evnen til å sette inn i andres situasjon, og så er han for snill og grei med andre, så han blir "missbrukt" ofte...

Anonym poster: 629766f9beac65955bca144113d74860

Skrevet

Må vel være at adhd kan ta litt overhånd til tider, en smule sliten i hodet når munnen til mannen ikke står stille et sekund løpet av dagen :)

Skrevet

Han er ikke så sosial. Han murer seg inne.

Anonym poster: 29ec2a50c5fdd5fbd8adb29bc4adfe4e

Skrevet

Han er B-menneske :(

Jeg må vekke ham x antall ganger hver dag, han legger seg aldri sammen med meg og hvis han en sjelden gang står opp med ungene, sovner han på sofaen. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært irritert for dette. Han har selvsagt gode kvaliteter som veier opp for dette, men dog... skulle gitt mye for å hatt en våken mann som er tilstede!

Anonym poster: a16eeac53759997faa9e72f12dd3cac0

Skrevet

Han klarer ikke slå en spiker i veggen. Skikkelig anti-handyman :lol:

Skrevet

At han er litt for streng, at han ikke ser nødvendigheten av nye møbler like ofte som meg og at han er for forfengelig når det gjelder håret hans.

Men det verste er at han er veldig glad i å gå på ski- bortoverski. Han mener at å gå på ski er en veldig fin familieaktivtet som vi helst skal gjøre hver eneste helg. Om jeg bare lærer det skikkelig vil jeg sannsynligvis elske det jeg også. Syns det er like fælt fremdeles, selv etter mange "tvangsturer" over flere år. Tror jeg skal dø bare det kommer en hump i eller en liten fin helling. 3 åringen min er rene proffen i forhold til meg.

Skrevet

Han er perfeksjonist og forventer at vi andre i familien skal leve etter hans standard på renhold og rydding.

Det blir det mye kjefting og klaging av. Jeg føler ofte at jeg lever sammen med en parodi på en 50 talls husmor.

Anonym poster: b098c19c4836eff81e8e55ee7089d8f6

Skrevet

Han har en irriterende evne til å bare ikke tenke på ting som er vanskelige. Så når jeg, med min overanalyserende natur, forteller han om ting som plager meg, får jeg ofte "bare ikke tenk på det" i fullt alvor tilbake! Argh

Skrevet

Han klarer aldri å si nei, vertfall ikke til foreldrene sine. Dette fører til at han lover mer enn han kan holde.

Skrevet

Han bruker alt for mye tid på hobbyen sin.

Anonym poster: d5310366e6cca0217bce00279bd19a72

Skrevet

Han er veldig dårlig i sosiale sammenhenger.

Han kan også lett henge seg opp i enkelte emner, og når han gjerne vil snakke om den sosiale strukturen i maurtuer eller komplekse moralske spørsmål og jeg enten faller av lasset eller mister interessen så klarer han ikke helt å ta hintet.

Dette er fryktelig søtt på gode dager, men om jeg er stresset eller irritert så blir det litt mye. Han har bedt meg si ifra, men da føler jeg meg bare frekk :P

Skrevet

At han er arbeidsnarkoman, og forvventer at alle andre klarer å gjøre samme jobben like raskt som han. Og at han er forferdelig annig. Han er helt grusom når vi skal ut på noe, eller når vi må vente på ferje, taxi, buss elelr hva det måtte være.

Anonym poster: 06c59d2f928ff12bea023233d60a8f70

Skrevet

Støv på hjernen og at han snorker. ;)

Det første er forsåvidt greit nok, siden det fører til at han gjør mer husarbeid enn meg, det siste holder på å drive meg til vanvidd nå som jeg som høygravid sliter nok med å sove fra før. :P

Skrevet

Han er veldig dårlig i sosiale sammenhenger.

Han kan også lett henge seg opp i enkelte emner, og når han gjerne vil snakke om den sosiale strukturen i maurtuer eller komplekse moralske spørsmål og jeg enten faller av lasset eller mister interessen så klarer han ikke helt å ta hintet.

Dette er fryktelig søtt på gode dager, men om jeg er stresset eller irritert så blir det litt mye. Han har bedt meg si ifra, men da føler jeg meg bare frekk :P

Slik er min også. Jeg er utrolig lei teorier om universets ekspansjon og hvorfor tidsreiser aldri vil bli mulig.

Min har diagnosen Asperger, angst og depresjon. Og det kompliserte livet en del.

Anonym poster: b67d7c96492455ebbf4c98cb83cb841f

Skrevet

At han ikke liker å danse, noe jeg elsker! :(

Skrevet

Din da HI?

Skrevet

Slik er min også. Jeg er utrolig lei teorier om universets ekspansjon og hvorfor tidsreiser aldri vil bli mulig.

Min har diagnosen Asperger, angst og depresjon. Og det kompliserte livet en del.

Anonym poster: b67d7c96492455ebbf4c98cb83cb841f

Mannen min har nok Aspergers han også, men heldigvis ikke depresjoner. Kan tenke meg at det er vanskelig.

Av det du sier høres det ut som mennene våre bør gå å bowle eller noe, de kunne sikkert snakket i timesvis ;)

Skrevet

Min har en tendens til å tro at alt av husarbeid skjer av seg selv dersom han ikke gidder (og det er ikke ofte han gidder). Føler meg av og til som mamman hans som må mase om alt. Ser vel ganske tydelig grunnen når vi har besøk av svigers, tror nok de har sydd puter under armene hans fra han var liten..

Men ellers er han stort sett god da :)

Anonym poster: 671a33ec2348e82ae22366c136b4e040

Skrevet

Dårlig økonomisk styring... Har ikke skjedd noe veldig alvorlig, heldigvis, men det er kilde til en god del krangler...

Anonym poster: 1e1a63e9b7ae779234e839d62ce85181

Skrevet

han problematiserer alt. Kan ikke hoppe i noe nytt uten å ha veid for og i mot, gjerne over flere mnd (tom år!) Men han tar ofte gode/riktige avgjørelser da :)

Anonym poster: 14ebd07e67870a378823566c8bbab07c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...