Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil jeg bare at hun ska komme for nå orker jeg ikke mer falske forhåpninger... Ahhhh!!!! Håper hun kommer i natt eller i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også,er SÅ LEI ;(,men virker ikke som lille gutt vil ut riktig enda:). virker som en sta liten krabat. 1 dag på overtid,så er jo max 10 dager igjen,så får bare holde ut:),men har jo gått i 40 uker,så bør vel klare 10 dager til:D

Skrevet

Du er på overtid FruBlom? Jeg har termin i morgen, synes det passer utmerket at han kommer på termin, MEN jeg tviler, her er det ingen tegn til fødsel rundt hjørnet!

Skrevet

Ele: jeg er ikke på overtid enda... har termin 9 februar, men jeg har hadt så mye tegn til fødsel og falske alarm nå så jeg føler jeg snart blir gal..

Jeg krysser fingrene for deg Ele og sender deg masse fødestøv =)

Skrevet

Krysser fingrene for dere alle!! Håper noe skjer snart å at dere får di små i armene :) kan plutselig fort snu når man har alle "mase riene" ;) det fikk jeg erfare.... ante fred å ingen fare å hadde bare kynnere/mase sier, ikke vondt ei gang.... plutselig gikk vannet og en og halv time etterpå var gutten ute ;)

Skrevet

Ja, jeg har vasket hele huset nå (ikke for at jeg tror det starter noe, men for jeg hadde lyst) å så ska jeg ta en intens tur ut i bakkene å se om det kansje kan få ting å skje :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...