Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Vi skal bestille en ferietur, men sliter litt med å bestemme oss for romtype. Vi er to voksne og to barn, 6 og 8 år. Utvalget av 3. roms leiligheter er begrenset, selv om det er det mest fristende. Hva har dere valgt og hvor fornøyde er dere med det. 2 dobbeltrom? 2. roms leilighet? Studioleilighet? Anonym poster: 9fc6d11d7277a017e89d14fb9c227f09
Guttemamma75 Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Vi har valgt bort hele hotellet og istedet leid hus.. Reiser med charterfly til feriestedet og leier bil fra flyplassen. Da får vi og barna eget soverom pluss vi har alt vi trenger inkludert vaskemaskin, tv, stue og flott uteplass med basseng.. Leier sammen med familie (et ektepar) og det blir ikke dyrere enn om vi hadde reist på hotell istedet....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Vi har valgt bort hele hotellet og istedet leid hus.. Reiser med charterfly til feriestedet og leier bil fra flyplassen. Da får vi og barna eget soverom pluss vi har alt vi trenger inkludert vaskemaskin, tv, stue og flott uteplass med basseng.. Leier sammen med familie (et ektepar) og det blir ikke dyrere enn om vi hadde reist på hotell istedet.... På mange måter greit, men har veldig lyst på "husmorferie" også, uten husarbeid og matlaging. Desuten vil ungene gjerne bo et sted der det er flere barn å leke med. Anonym poster: 9fc6d11d7277a017e89d14fb9c227f09
Fomle84 Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Vi hadde leilighet me 1 soverom til mor og far og barna sov på sovesofaer i stua når vi var i syden. Satt enten på balkongen eller la oss vi også når barna var i seng. Bodde slik i to uker. Ingen problem så lenge alle var i ferie/ syden modus : )
Fomle84 Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Synes forresten det var helt topp å bo i nærheten av alt. Var første gang vi var på charter. Når jeg var liten leide vi leiligheter utenom. Greie leiligheter, men kjedelig uten lekekamerater annet enn søsken...
Nettie+jentungen Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Vi har valgt 2. roms leillighet syns det er mest praktisk med barn
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Vi har nettopp vært på lang ferie med barn, og har bodd i 2-roms leilighet. Da sov alle 4 inne på soverommet. Det ble trangt om plassen, men gikk greit fordi våre barn er 4 år og baby. Tror ikke jeg hadde gjort det med så store barn, men det kommer jo litt an på hvor stort soverommet er også. Det var egentlig lagt opp til at barna skulle sove i stuen, men vi ønsket heller å kunne ha litt hyggelig voksentid der og på balkongen på kvelden Vi vurderte også å heller leie et hus, men endte opp på hotell. Er utrolig glad for det! Veldig deilig å få leiligheten vasket, sengene redd opp + mat servert! DET er ferie! Men hver sin lyst altså Anonym poster: ed1eb0b1f0ae7cd9b8dc8fca54fd7d8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå